  • 11. Data: 2009-06-23 10:25:42
    Temat: Re: [OT] Taka mala zagadka
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Arni pisze:

    > byłes u Różanskiego ? Byles... tylko siedziales chyba przy niewlasciwym
    > stoliku, bys gupot nie gadał :)

    eee no... skoro są czynione jakies ustalenia przy "zielonym stoliku"
    (kolor bez znaczenia) to ja poczekam na bardziej oficjalne info ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 12. Data: 2009-06-23 11:02:22
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Grzegorz Rogala pisze:

    na wspomnienia Ci sie zebralo ?

    > Zagadka brzmi.. kiedy to widac, gdzie w sumie tez.
    > Ale, kto jest na zdjeciu? :)

    eno, proscizna, mam tego wiecej tylko nie mojego autorstwa wiec nie wiem
    czy mogem opublikowac :)

    a to pamietasz?
    http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/

    > Ps. Zagadek moze byc wiecej.. duzo wiecej ;)

    no ba...

    --
    piomay
    http://www.piomay.riders.pl

  • 13. Data: 2009-06-23 12:17:08
    Temat: Re: Taka mala zagadka
    Od: rupio <r...@r...pl>

    On 23 Cze, 10:32, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > byłes u Różanskiego ? Byles... tylko siedziales chyba przy niewlasciwym
    > stoliku, bys gupot nie gadał :)

    Arni ale jakies info mniej lub bardziej pokonte umiescisz gdzies? bo
    chocbym mial isc na piechote to na tej imprezie byc musze :)

    A zagatke zostawie tak jak jest bo za latwa. Rogal daj cos
    trudniejszego.

    --
    rupio
    Zr7 & ETZ 250

  • 14. Data: 2009-06-23 13:11:03
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał

    > a to pamietasz?
    > http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/

    Uosz kurna jego mac ;-)
    Kiedys bylem chudy widze :-D

    --
    Pozdro.
    Zapek

  • 15. Data: 2009-06-23 13:16:43
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Piotr May pisze:

    > a to pamietasz?
    > http://www.piomay.riders.pl/foto/dele00/

    łomatko i córko...

    fake, mają czarne tablice rejestracyjne a u nas są białe :))

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 16. Data: 2009-06-23 13:38:00
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zagadka brzmi.. kiedy to widac, gdzie w sumie tez.
    > Ale, kto jest na zdjeciu? :)
    >

    > Ps. Zagadek moze byc wiecej.. duzo wiecej ;)

    Phi;)
    tez mi zgagadka... ;)
    tez mam takie zgadywanki nawet wiecej;)
    Pozdr;)
    Tomek
    B-VFRanek

  • 17. Data: 2009-06-23 16:46:27
    Od: Pali <p...@g...pl>

    Grzegorz Rogala pisze:

    > Wiesz, jest jeszcze taki jeden film, ale dopiero w 2018 ujrzy swiatlo
    > dzienne, wczesniej moglby byc naprawde puszka Pandora ;P

    stary do 2018 to my nie dozyjemy, dawaj ten filmik

  • 18. Data: 2009-06-23 17:34:21
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    > Ps. Zagadek moze byc wiecej.. duzo wiecej ;)

> [...]

    cze dzieciaczki

    To może zrobimy jakąś galerię starych fotek z imprez preclowo
    zaprzeszłych.
    Ciekawe jakie to ludziska archiwa mają

    pozdrovki

  • 19. Data: 2009-06-23 18:32:53
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "fiodor" <p...@w...pl> wrote

    To może zrobimy jakąś galerię starych fotek z imprez preclowo
    zaprzeszłych.
    Ciekawe jakie to ludziska archiwa mają

    No strone tu ktos mial dziergac na nowo i ...???
    Tam bylo by na to miejsce.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 20. Data: 2009-06-23 19:42:02
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    fiodor pisze:

    > To może zrobimy jakąś galerię starych fotek z imprez preclowo
    > zaprzeszłych.
    > Ciekawe jakie to ludziska archiwa mają
    Proponuje date najmlodszych ustalic na 31.12.1999r (akurat.. prawie 10 lat)

    to co? kto pierwszy i gdzie? :)

    --
    pozdr
    Rogal