  • Data: 2013-05-03 19:40:11
    Temat: Re: [OT] Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.05.2013 19:24, JoteR pisze:

> [...]
    > rzekomej "bezpieczności" tego gniota.

    > Ja mam pisać? Wyręczają mnie w tym autorzy tego kombajnu, wypuszczając w
    > tempie zbliżonym do tempa prokreacji królików kolejne jego wersje. Którą
    > mamy w tym tygodniu? Jeszcze 20.0, czy już 22? I czemu za ostatnią
    > nadającą się do użytku wersję wielu uważa 3.6.x?
    > BTW: jakoś miesiąc temu musiałem zablokować na komputerze księgowym
    > automatyczny update, bo aktualizacja do wersji 19 rozpieprzała w drobny
    > mak mechnizm fakturujący oparty na bazie web. Tak to jest, jak do
    > zastosowań biznesowych zaprzęga się radosną twórczość opensourcowych
    jak już pisałem głupi nie jesteś. TERAZ firefox już (chyba) nie jest
    liderem. Na tle konkurencji nie wybija się za bardzo. Ale w czasach o
    kórych pisałem, IE mógł marzyć o zakładkach, rozszerzeniach.. Ludzie
    kupowali panoramiczne monitory, a IE zawsze wyświetlał małe stronki www,
    bo nie wiedział co to ctrl++. Dowloadery YT, zamykacze reklam,
    podpowiadacze haseł...

    > O nie, na to musiałbyś zasłużyć czymś więcej, niż zwyzywaniem mnie od
    > palantów.
    nie wyzwałem. natomiast irytujesz mnie swoim czepialstwem. Jak byś był
    głupim szczylem to by mi to powiewało. A tak... to się przejmuję

    Pozdrawiam
    ToMasz