  • 21. Data: 2011-09-04 20:40:31
    Temat: Re: Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-09-04 10:04, Cavallino wrote:
    > A jeśli nie odróżniasz zapłaty odszkodowania od zarobku

    Głeboko zapewne przemyślaleś każdy wyraz tego zdania żeby było
    merytorycznie. Tylko że dalej moje pytanie jest otwarte. Czy autor chce
    zarobić czy naprawić? Bo jak naprawić to niech z problemami kasy buja
    się naprawiający warsztat, tylko na łapska trzeba patrzeć.

    > nie
    > udzielaj się w wątkach

    To wolny internet. Mogę.

  • 22. Data: 2011-09-04 21:32:07
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    >?>> Potrzebujesz gotówki to idź do banku.

    > Pewnie że miło jest dostać odszkodowanie wg stawek ASO a potem przykręcić
    > zderzak drutem i się cieszyć ;-)
    >
    > na początek wystarczy odwołanie od decyzji i podanie argumentów
    > niedawno pisałem takie do PZU, argumentacja z mojej strony była mierna, na
    > zasadzie "bo ja chcę" i uznali
    > o dziwo, choć na rozpatrzenie mają 30dni, zmienili decyzję w mniej niż
    > tydzień.

    jak napisac takie odwolanie?

  • 23. Data: 2011-09-04 21:33:01
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Po co?
    >
    > Chcesz naprawić (to rób bezgotówkowo) czy zarobić?

    chce naprawiac ale nie w Aso
    za wiecej niz daje dam rade to naprawic

  • 24. Data: 2011-09-04 21:36:01
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    wiadomości news:j3vdh3$9t9$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "PiteR" <e...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Jeden element.
    > Tyle mi zapłacili jak gościu za szeroko otworzył drzwi na parkingu i
    > stuknął nimi w moje.

    no wlasnie przyrosowala mi babka tylny blotnik od drzwi wlacznie
    slabo to wiadac ale rysy sa, blotnik jest leciutko wgnieciony\
    i mam to zrobic za 600zl ?

  • 25. Data: 2011-09-04 22:06:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > no wlasnie przyrosowala mi babka tylny blotnik od drzwi wlacznie slabo
    > to wiadac ale rysy sa, blotnik jest leciutko wgnieciony\ i mam to zrobic
    > za 600zl ?

    600 zł to kpina, żeby to zrobić porządnie potrzeba jakieś 1200-1300 zł.

  • 26. Data: 2011-09-04 22:07:16
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > chce naprawiac ale nie w Aso
    > za wiecej niz daje dam rade to naprawic

    Znajdź przyzwoity warsztat, który ma umowę z tym ubezpieczycielem i
    napraw bezgotówkowo.

  • 27. Data: 2011-09-04 22:40:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Głeboko zapewne przemyślaleś każdy wyraz tego zdania żeby było
    > merytorycznie. Tylko że dalej moje pytanie jest otwarte. Czy autor chce
    > zarobić czy naprawić?

    Nie może zarobić, bo nikt mu nie da więcej niż jest warta szkoda.
    A wszystko inne nie jest zarobkiem, jakbyś tego jeszcze nie pojął.

    Wbrew temu co Ci się wydaje szkoda NIE JEST równa kosztowi naprawy możliwie
    najtańszym sposobem, zwłaszcza jeśli będzie to naprawa częściowa.

  • 28. Data: 2011-09-04 22:49:38
    Temat: Re: [OT] Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-09-04 22:40, Cavallino wrote:
    > [...]
    > Wbrew temu co Ci się wydaje szkoda NIE JEST równa kosztowi naprawy
    > możliwie najtańszym sposobem, zwłaszcza jeśli będzie to naprawa częściowa.

    Super. I ze mi się takie rzeczy *wydają* udało Ci się wydedukować na
    podstawie jednego zdania? Robisz kariere w telepatii?

    Nic mi się nie wydaje. Jeśli autor pierwotnego posta chce mieć
    naprawiony samochód to niech probuje podejśc do sprawy bezgotówkowo.
    Przykłady z mojej okolicy wykazują że warsztat biegły z szarpaniem się z
    ubezpieczycielem wyssa więcej gotówki (w dodatku zarabiając) niż klient
    szukający częsci i robiący wyceny na wlasną rękę. Jedyny problem to
    jakośc tych napraw dlatego trzeba patrzeć na ręce.

  • 29. Data: 2011-09-04 23:00:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Super. I ze mi się takie rzeczy *wydają* udało Ci się wydedukować na
    > podstawie jednego zdania?

    Wystarczyło.

> [...]
    > ubezpieczycielem wyssa więcej gotówki (w dodatku zarabiając) niż klient
    > szukający częsci i robiący wyceny na wlasną rękę.

    A kto mówił o samodzielnym szukaniu części?
    Niezależny kosztorys ma (z ASO), samochód z tego co rozumiem jeździ, więc
    nigdzie mu się nie spieszy, niech się z ubezpieczycielem podroczy o wypłatę
    do ręki odszkodowania w tej wysokości.
    A potem sobie będzie decydował jak ma naprawiać.

    I nawet jakby nie naprawił w ogóle, to nie będzie miał zarobku, jakbyś tego
    jeszcze nie zrozumiał.

  • 30. Data: 2011-09-04 23:09:39
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Kris_Poland

    > 600 zł to kpina, żeby to zrobić porządnie potrzeba jakieś 1200-1300 zł.

    no i dlatego jestem wku... do aso nie chce mi sie...
    ale straca podwojnie

    wiecj jak od nich wydebic tyle co trzeba u wojka jozia na naprawe?