  • Data: 2011-05-23 20:05:23
    Temat: Re: [OT] Święte krowy
    Od: "Robbo" <y...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A rozwiązanie jest chyba jedno - nie klikać w reklamy, nie bawić się w te
    > żałosne punkty, itd...
    > najlepiej w ogóle tam nie generować ruchu i interes się zwinie.

    Jest taka strona alexa.com, na której są rankingi najpopularniejszych stron
    w internecie. Można wziąć ranking globalny albo z podziałem na kraje
    (http://www.alexa.com/topsites/countries;2/PL). Nie wiem dokładnie, jak
    alexa.com zlicza te rankingi i na ile są one miarodajne, ale elektroda.pl
    jest na bardzo wysokim 55 miejscu w Polsce! Gdy to zobaczyłem, to byłem w
    szoku, że strona dla elektroników może być wyżej niż bankier.pl,
    rzeczpospolita.pl, pf.pl i wiele innych.

    R.