  • 161. Data: 2015-11-21 23:53:09
    Temat: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-21 22:57, AK wrote:
    > wyboru (ja to nazywam zwyczajnie skrajna glupota polityczna) formacji PO
    > i to na 8 lat.

    Znowu zalew gówna.

    > Powiedzialem wyraznie. Za palanta i chama uwazam kazdego kto
    > "dworuje sobie" z czejegos wieku || zdrowia || bezrobocia:

    I znowu puste frazesy, brak dowodów. Nikt nigdzie nie smiał się z żadnej
    z 3 rzeczy ktore wymieniasz. To urojenia w Twojej głowie. Nie dziwie się
    skoro masz pretensje do *wszystkich* to dodatkowe pretensje
    internetowego trola do innego internetowego trola wydają się być oczywiste.

    > Przestaj stulac te bzdury. W rankingach pracuj.pl, infopraca.pl itp itd
    > takich ktore analizuja doswiadczenie CVke i sla potem "raport szans"
    > nigdy nie byla przekroczona kwota ~6tys brutto.

    Zaiste, miejsca te są właściwymi do szukania przez doświadczonego
    programistę. Trzeba było jeszcze sprawdzić w lokalnym urzedzie pracy
    oraz na słupie na rynku.

    Nikt nie ogłasza się oficjalnie z takimi stanowiskami do gównianych
    serwisow w necie bo dostali by zalew przygłupów od PHP. To jest
    rekrutacja szeptana i z polecen. Czasem da się wcisnąć wysyłając CV
    wprost do firmy.

    > No i te twoje "grzeczne" slowa: "wyplakales", "w puszczy" itp
    > Co Ty wiesz o "puszczy" umazany w wąglu Hanysie ? :)

    Hanysie? To coś nowego. Z zalewu pomyj politycznych mamy teraz zalew
    pomyj patriotyczno-lokalno-gównianych. "Troche kultury, k..wa!" jak
    mawiał mój nauczyciel prac ręcznych.

  • 162. Data: 2015-11-22 00:01:46
    Temat: Re: MS chce nas wydymać?
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Saturday, November 21, 2015 at 11:49:28 PM UTC+1, RW wrote:

    > Nie wiem jak z przepustowoscia, ale wbicie algorytmow w FPGA umozliwia
    > obnizenie opoznien do poziomu nieosiagalnego w software. Np. algorytmy
    > gieldowe ktore sa w stanie zareagowac na zmiane cen rynkowych w czasie
    > ponizej 1 mikrosekundy.

    A'propos FPGA, to słyszałem niedawno, że powstały projekty dysków z FPGA
    na pokładzie (ale nie pamiętam, czy to były tylko akademickie rzeczy, czy
    komercyjne). W skrócie, na FPGA pakowało się program filtrujący sektory
    i przy odczycie dysk transferował tylko pasujące sektory. Idealne do
    zastosowań bazodanowych, gdy część warunków z zapytań udało się
    przenieść bezpośrednio na urządzenie.

    w.

  • 163. Data: 2015-11-22 00:13:48
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Znowu zalew gówna.

    Dla ciebie wszytsko o czym nie masz pojecia (polityka) to gowno ?
    No to rzeczywiscie masz wdrukowane w mozg :)
    Oskarzales, ze to "Mysmy" budowali socjalizm, oskarzales o
    hipokryzje no to ci odpowiedzialem zgodnie z rzeczywistoscia.
    Sam chciales odpowiedzi, to dostales.

    > Zaiste, miejsca te są właściwymi do szukania przez doświadczonego programistę.
    Trzeba było jeszcze
    > sprawdzić w lokalnym urzedzie pracy oraz na słupie na rynku.

    Znasz jakies lepsze pajacu ?
    Co chcesz komus udowodnic ?
    Znasz inny sposob badzie normalny sposob znajdowania pracy w IT
    niz przez internet ?

    > Nikt nie ogłasza się oficjalnie z takimi stanowiskami do gównianych serwisow w
    necie bo dostali by
    > zalew przygłupów od PHP. To jest rekrutacja szeptana i z polecen.

    Hehe, moze w twoim familoku faszke zlawtwia sie "szeptem":)
    _Kazda_ prace (no moze poza pierwsza w Asseco, ale to stare czasy)
    dostalem poprzez normalne ogloszenie internetowe i rekrutacje/egzaminy
    przy tzw "otwartej przylbicy".
    No chyba, ze teraz "za PO" tak sie to zmienilo ze "tylko szeptem"?.
    To wiesz ? Dziekuje serdecznie za takie "szeptem".
    Wole byc bezrobotny, niz tak zalatwiac sobie prace (a moglbym).
    PS: Znasz PHP, ze moisz o jego uzytkownikach: przyglupy,
    jednoczesnie smiertelnie sie obrazajac gdy cie nazywam (zgodnie z prawda
    obiektywna) "Ayatollahem C++"?. Pisalem w PHP fakt, ze tylko rok
    ale uwazam ze da sie go calkiem sensownie uzywac.

    > Hanysie? To coś nowego. Z zalewu pomyj politycznych mamy teraz zalew pomyj
    > patriotyczno-lokalno-gównianych. "Troche kultury, k..wa!" jak mawiał mój nauczyciel
    prac ręcznych.

    No jak Ty mi "glucha puszcza" to ja Ci "umazany Hanysie" ?
    Nie mozna :)?
    Pamietaj ze ty z ta "glucha puszcza" wyjechales pierwszy.
    Czyzby zabolalo Hanysa, ze jedynie ten wagiel i wagiel ?

    AK

  • 164. Data: 2015-11-22 00:19:19
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-21 23:50, AK wrote:
    > Hehe. Nooo gdy sie wliczy stary kod w COBOLU, PL/I czy
    > Fortranie to moze i prawda :)

    Wliczył do .net? Czy masz pretensje że ktoś wliczył do drugiej połowy
    świata?

    Nie istnieją statystyki ktore określają to o co próbujesz się spierać.
    Są tylko gówniane tiobe i jakies inne duperele. Z żadnej jednak nie
    wynika pół.

    > Co do popularnosci (czyli ogolnego zainteresowanie jezykiem):
    > http://pypl.github.io/PYPL.html
    > Tiobe to tez tylko "popularnosc" internetowa.
    > Tu jest troche powazniejszy ranking (znormalizowany do 100%), i jak
    > jak na dosc nowy jezyk/srodowisko C# jest dosc wysoko , prawda ?

    Tak, dokladnie w połowie. Tej mniejszej. Ale połowie. POŁOWIE!

    PS. Nawet tam widać że spadło.

    > Najlepszym rankingiem jest ilosc ofert pracy a tu juz dawno .NET
    > przesciagnal C++

    Tak. Ponieważ 80% z nich to oferty związane z pisaniem softu do faktur
    musi to w sposob natuarlny powodować że C# właśnie zastapił C++. 80%
    wyssałem z palca.

    Na marginesie: ilość globalna pisanego softu rośnie. Wzrost C# nie musi
    i nie ma związku z "zastepowaniem" c++. On jest wciskany w nowe dziury.

    > Bzdura wyssana ze smogu nad Katowicami :).

    Zmartwie Cie. Sporo z .NET ukradł Objective-C a potem Python. MS nie
    potrafił go promowac, a jak już próbował (SilverLight) to natychmiast
    zniechęcał do tego (SilverLight is dead). Jeszcze jeden Balmer na ważnym
    stołku w MS może przypieczentować .NET i skończy jak Java. Czyli takie
    zombie. Tymczasem lepiej wracać do pracy.

    > Przeciez .NET juz jest dawno "uwolnione"

    Od *niedawna*.

    > (np o Mono nie slyszales?,

    Mono nie ma nic wspólnego z uwalnianiem .NET.

    http://thenewstack.io/why-you-should-care-about-the-
    new-open-source-net-core/

    http://www.toptal.com/dot-net/dotnet-core-going-wild
    -and-open-source-what-took-you-so-long

    http://www.infoworld.com/article/2879438/microsoft-n
    et/microsofts-net-execution-engine-goes-open-source.
    html

    > Lisp byl "jezykiem skryptowym" AutoCADa.
    > Takim dzisiejszym Pythonem czy Lua.
    > Dzis Autodesk pisze core AutoCAda w C# , ktory kiedys byl w C++.

    One application to rule them all!

    Kolega własnie przepisuje pewne gówno napisane w C++ na VisualBasic.
    Czas chyba zmieniać robotę po takiej informacji. "Ktoś nie z koalicji
    PO/eu wie co to jest VisualBASIC"? Nie, naprawdę fakt że jakaś firma
    przepisuje coś, bo programiści C# sa znacznie tańsi, mnie nie dziwi.

    > Zreszta pojawiaja sie oferty pracy AutoDeska z Krakowa.
    > Niestety nie dla mnie (angielski), ale innym naprawde polecam.
    > To tyczy rownie inncyh CADowskim firm (IGE_XAO, SolidWorks itp

    I oto nadchodzi. Zmiana ktora wstrzasnie swiatem. Nadchodzi, już dzisiaj
    wszystkie te algrorytmy do liczenia białek zostaną przepisane do C# bo
    Yes We Can. Wszystkie te symulatory detonacji bomb jadrowych będa
    wreszcie wymagały Windows 10 Home z monitorem do zarzadzania per rdzeń w
    chmurze. Wszystkie kernele niebawem będa działały na CPU wprost
    interpretującym .NET. Nadchodzą. Be Affraid! "Bo świat zmienia się z
    powodu mody, kurna, w niszowej dziedzinie".

    > Mam. Ilosc ofert pracy.
    > Jesli sa oferty, to w 80% "support" starego kodu (bagownice it).

    Zupełnie jak wiekszośc ofert pracy w Javie. Też support starego
    interesującego kodu albo pisanie nowych programów do faktur. Chyba
    wybieram jednak support.

    > O czym ty chlopie stulasz ?
    > Przeciez .NET jest juz praktycznie w core Windows wiec ?

    MS odbiala szajba wiele razy. Myslę że kilka firm ktore wybiły sobie
    zęby na vendor lock-in mogą mieć tutaj coś do powiedzenia.

    > Jesli ty sie czujes dotkniety wysmiewaniem jezykow programowania,

    Ja się nie czuje dotknięty. Punktuje pomyje które wylewasz co chwile.

    > Kpina z tych co bezkrytycznie zakochuja sie w mlotku, tez chyba nie
    > jest pozbawiona sensu :)

    Jakoś nie przyjmujesz krytyki C#. Hipokryzja? A tak, zapomiałem.

  • 165. Data: 2015-11-22 00:30:08
    Od: RW <b...@g...pl>

    On Sun, 22 Nov 2015 00:19:19 +0100, Sebastian Biały wrote:
    > On 2015-11-21 23:50, AK wrote:

    Jak to mowia na zdegenerowanym Zachodzie: "Guys, get a room".

    RW

  • 166. Data: 2015-11-22 00:33:45
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Wojciech Muła" <w...@g...com> napisał:

> [...]
    [...]
    > Idealne do zastosowań bazodanowych, gdy część warunków z zapytań udało się

    Bardzo ciekawe.
    Gdybys znalazl gdzies w calkiem wolnej chwili linka, to bardzo poprosze
    bo "pierwsze slysze".
    Moze przypadkowy "renesans" idei ogolnie domenowych "koprocesorow" ?
    Bo "drzewiej" byly np karty realizujace Ade, czy Module2
    "calkiem obok" zwyklego PCtowego procesora.

    AK

  • 167. Data: 2015-11-22 00:41:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-22 00:13, AK wrote:
    > Dla ciebie wszytsko o czym nie masz pojecia (polityka) to gowno ?

    Nie. W tym kontekście tylko polityka na grupie "programowanie".

    > Oskarzales, ze to "Mysmy" budowali socjalizm

    Nie. Pokazalem Ci do czego prowadzi uogolnianie. Ponieważ co chwile
    wylewasz pomyje na lemingi, to wylałem zwrotnie i na Ciebie. Reakcja
    była typowa dla hipokryty.

    > Znasz jakies lepsze pajacu ?

    Tak. Wielu kolegow, wiele kontaktów, miła atmosfera i nie palenie mostów.

    > Co chcesz komus udowodnic ?

    Nic. Pokazuje Ci że szukanie pracy w IT przez głupie portale do szukania
    szwaczek nie jest specjalnie optymalne.

    > Znasz inny sposob badzie normalny sposob znajdowania pracy w IT
    > niz przez internet ?

    Tak. Np. koledzy. Bodaj najlepszy.

> [...]
    > _Kazda_ prace (no moze poza pierwsza w Asseco, ale to stare czasy)
    > dostalem poprzez normalne ogloszenie internetowe i rekrutacje/egzaminy

    No i co z tego? Świat się zmienił a środowisko C++ skurczyło.
    Przyjmowanie do "normalnej pracy w Assecco" obecnie odbywa się tak samo
    zapewne. Przyjmowanie do pracy za 10k+ jednak nieco inaczej.

    > No chyba, ze teraz "za PO" tak sie to zmienilo ze "tylko szeptem"?.

    Zawsze tak było. Na jedno ze stanowisk programistycznych w sasiedniej
    firmie przyjeto schizofrenika, śpiewająco rozmowa i testy. Okazało się
    to dopiero po miesiącu jak dostał doła i zaczynał wygrażać innym
    pracownikom scyzorykiem. Z rekrutacji polecanej szanse na taki przypadek
    są znikome. To jedna z wielu zalet tego typu rekrutowania.

    > Wole byc bezrobotny, niz tak zalatwiac sobie prace (a moglbym).

    Mylisz pojęcia. To nie ma nic wspolnego z załatwianiem pracy i
    nepotyzmem. To jedna z wielu form rekrutacji. Co powiesz jesli zauważę
    że najczęsciej spotykana wśrod elitarnych programistow jest łapowka i
    podkradanie pracowników przez firmy?

> [...]
    > obiektywna) "Ayatollahem C++"?. Pisalem w PHP fakt, ze tylko rok
    > ale uwazam ze da sie go calkiem sensownie uzywac.

    Nie da się. To język bazujący na tak wielkiej stercie debilizmów że
    sensownie moga go używać tylko zdolni programiści, świadomi zagrożeń. A
    oni raczej nie piszą stron tylko robią za inne pieniadze inne rzeczy.
    Nie, bardzo ciężko znaleźć dobrego *programistę* który zawodowo dziala w
    PHP. Obym się mylił. I sugeruje EOT, PHP to nudny temat.

    > No jak Ty mi "glucha puszcza" to ja Ci "umazany Hanysie" ?

    Przeciez sam mówileś że przeprowadzileś się w miejsce bez pracy na
    wschód. Mam rodzine na wschodzie. "Puszcza" to raczej komplement i
    kiedyś mam nadzieje sie tam wyprowadzę.

    > Nie mozna :)?

    Można. Ale to pomyje.

    > Pamietaj ze ty z ta "glucha puszcza" wyjechales pierwszy.
    > Czyzby zabolalo Hanysa, ze jedynie ten wagiel i wagiel ?

    Niestety nie jestem Hanysem. Niestety, bo bycie hanysem wg. hanysów ma
    podobno jakieś zalety.

  • 168. Data: 2015-11-22 01:20:42
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Nie istnieją statystyki ktore określają to o co próbujesz się spierać.

    Powtarzam: sa. Ilosc ofert pracy.

    > Tak. Ponieważ 80% z nich to oferty związane z pisaniem softu do faktur musi to w
    sposob natuarlny
    > powodować że C# właśnie zastapił C++. 80% wyssałem z palca.

    Przyklad pierwszy z brzegu.
    Jest w moje "gluchej puszczy" taka firma: http://www.softsystem.pl/
    Tworzy soft wylacznie dla USA od 25 lat.
    Wszystko oczywiscie kiedys w C++.
    Od dawna juz wszytsko jst w .NET.
    A uzytkownikami nie sa jakies male przychodnie w przyslowiowym
    Zglobniu tylko:
    http://www.softsystem.pl/aboutus/references
    Jak myslisz ? Przepsali to z "z nadmiaru wolnego czasu" ?.
    A to nie jest zadne "ja ze szwagrem", ale ok 400 progarmistow.

    > Zmartwie Cie. Sporo z .NET ukradł Objective-C a potem Python.

    Ze co ? Ze .NET sie staral o rynek MacOS ?
    No dajze spokoj :)
    Znam Pythona dobrze (ba! uwazam ze nawet baaaardzo dobrze),
    ale naprawde w zakresie o ktorym mowimy (powazne systemy
    korporacyjne) Python spelnic sie moze tez wrecz idealnie, ale
    jako jezyk glue a nie jako glowny "jezyk corowy" jak Java czy .NET.
    To ze tak powiem "zupelnie inna bajka".

> [...]
    zniechęcał do tego
    > (SilverLight is dead). Jeszcze jeden Balmer na ważnym stołku w MS może

    Zwyczajnie stulasz znow jakies banailuki z jakich szmatlawcow marketingowych :)

    > Od *niedawna*.

    Co ty bzdurzysz ? Mono uzywam od 8 lat, a parser C# napisalem sobie
    na podstawie raportu C# 2.0 chyba tez gdzies w tym czasie.
    http://wklej.to/PGhCK
    No wiec ?

    > Mono nie ma nic wspólnego z uwalnianiem .NET.

    Ze co?.
    Ze Mono nie ma wlasnego kodu zgodnego w 100% z raportem .NET ?
    Jak to nie ? Przeciez uzywam Mono w maire intensywnie od kilku lat?
    Ba! Ptrzegrywam do niego wprost binarki z Windowsow i "chodzi".
    (np. Caly IronPython).

> [...]
    -and-open-source-what-took-you-so-long
    > http://www.infoworld.com/article/2879438/microsoft-n
    et/microsofts-net-execution-engine-goes-open-source.

    A o tym mowisz !:)
    To przeciez nie zadne uwalnianie specyfikacji .NET (zawsze publicznej, zawsze
    dostepnej w ECMA),
    ale upublicznianie (zreszta bardzo fajnie) kodu "cora"/framworka .NET Microsoftu.

    Zreszta "inzyniersko" bardzo fajnie.
    W duzym stopniu wplynie to pozytywnie (ujednolicenie) nawet na Mono czy Xamarin-a.
    Co ci sie w tym nie podoba ?

    > One application to rule them all!

    Heh.
    Zorientuj sie wpierw z rozleglosci rynku firm CADowskich/GISowskich :)

    > Kolega własnie przepisuje pewne gówno napisane w C++ na VisualBasic.

    I bardzo dobrze.
    Bedzie toto wprost otwarte na i na starego COM i na nowy .NET.
    Widze sens.

> [...]
    to jest
    > VisualBASIC"? Nie, naprawdę fakt że jakaś firma przepisuje coś, bo programiści C#

    Alez pisalem w VisualBasicu produkcyjnie ok 2lat i uwazam ze spokojnie dalo
    sie go uzywac.
    To w pelni obiektoiwy jezyk i calkiem przyjemny, zwlaszcza w wydaniu .NET.
    (ja sie meczylem jeszcze z VB6.0 gdzie byly "pewne klopoty z dziedziczeniem itp).
    Ba! W dodatku w srodowisku COMowo/ActiveXsowym to wrecz idealny jezyk
    (choc sam wole uzywac Pythona) :)

    Zreszta na mily Bog. widzisz duza roznize miedzy np:

    word.py
    ======
    import sys
    from win32com.client import constants
    import win32com.client

    word = win32com.client.Dispatch('Word.Application')

    word.Visible = True

    doc = word.Documents.Add()
    doc.Activate()

    range = doc.Range(Start=0, End=0)
    range.Text = 'Czesc Kolego ! Tu jestem :)'

    word.vbs
    ======
    set word = CreateObject("Word.Application")

    word.Visible = True

    set doc = word.Documents.Add()
    doc.Activate()

    set range = doc.Range(0, 0)
    range.Text = "Czesc Kolego ! Tu jestem :)"

    a nawet
    word.tcl
    ======
    package require tcom

    set word [::tcom::ref createobject "Word.Application"]

    $word Visible 1

    set doc [[$word Documents] Add]
    $doc Activate

    set range [$doc Range 0 0]
    $range Text "Czesc Kolego ! Tu jestem :)"

    Hę ?

> [...]
    Nadchodzą. Be
    > Affraid! "Bo świat zmienia się z powodu mody, kurna, w niszowej dziedzinie".

    Guuuupis lemingu i tyla :)

    > Zupełnie jak wiekszośc ofert pracy w Javie. Też support starego interesującego kodu
    albo pisanie
    > nowych programów do faktur. Chyba wybieram jednak support.

    J.w :)

    > MS odbiala szajba wiele razy. Myslę że kilka firm ktore wybiły sobie zęby na vendor
    lock-in mogą
    > mieć tutaj coś do powiedzenia.

    w dodatku ciagle udowadniasz zes zwykly C++sowo, antyMSowy oszolom :)

    > Jakoś nie przyjmujesz krytyki C#. Hipokryzja? A tak, zapomiałem.

    Alez przyjmuje !!! :) Sam ma do C# kilka "ale".
    Przyjmuje ale _konkretna_ ?
    _Co_ (konstrykcja jezykowa/biblioteka/model obiektowy itp ?).

    No smialo. Podyskutujemy stricte technicznie.
    No wiec _co_?

    AK

  • 169. Data: 2015-11-22 02:06:02
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > Tak. Wielu kolegow, wiele kontaktów, miła atmosfera i nie palenie mostów.

    Hehe, czyli jak za PRyLu "wylacznie po znajomosci" No piknie :)
    I ty to jeszcze chwalisz ?

    > Nic. Pokazuje Ci że szukanie pracy w IT przez głupie portale do szukania szwaczek
    nie jest
    > specjalnie optymalne.

    Przeciez wiekszosc firm rekrutuje przez te portale, a niektore (w tym korpracje)
    _wylacznie_ przez te portale.
    Nie bzdurz kolejnych farmnazonow.
    Poza (dosc specyficzny) Aldec nosa nie wychylasz ?

    > Tak. Np. koledzy. Bodaj najlepszy.

    No taaak :)

    > No i co z tego?

    A to ze to o czym piszesz to zwykly syf jest :)

    > Świat się zmienił a środowisko C++ skurczyło.

    Ale ja nie szukam wylacznie w C++ :)
    W kazdym jezyki sobie poradze (no moze poza Prologiem
    ktorego doceniam bardzo, ale zupelnie zapomnialem).

    > Przyjmowanie do "normalnej pracy w Assecco" obecnie odbywa się tak samo zapewne.
    Przyjmowanie do
    > pracy za 10k+ jednak nieco inaczej.

    No to faktycznie pieeeknie wyglada dzis Polska informatyczna :)
    Gratuluje mlodziezy waszej Polski :)
    Nie ma co :) Czas wyjezdzac.

    > Zawsze tak było.

    Bzdurzysz Wasc znow. Jestem tego najlepszym przykladem.
    _Nigdy_ nie korzystalem z zadnej (nawet najmniejszej)
    protekcji,a juz "szeptem" to zwyczajnie sie brzydze :)
    Zawsze uczestniczylem rowno z mlodszymi w normalnym
    procesie rekrutacji (testy itp).
    To jest kwestia pewnej eee. "filozofii zyciowej", kindersztuby
    wychowania (zwal jak zwal). I tak nie zrozumiesz przecie...
    Nie mowie ze nie pytalem o ew. ogloszenia/miejsca pracy
    kolegow czy znajomych, ale nigdy nic ponad to.

    Naprawde wdzieczny Ci jestem za uswiadomienie dzisiejszego
    "status nascendi" :(.

    > Mylisz pojęcia. To nie ma nic wspolnego z załatwianiem pracy i nepotyzmem.

    Alez ma. To 100% nepotyzmu.

    > To jedna z wielu form rekrutacji. Co powiesz jesli zauważę że najczęsciej spotykana
    wśrod
    > elitarnych programistow jest łapowka i podkradanie pracowników przez firmy?

    Wiesz co ? Nie obrzydzaj mi wieczoru :(
    To juz jest "Twoja Polska". Ja taka sie brzydze.

    > Nie da się. To język bazujący na tak wielkiej stercie debilizmów że sensownie moga
    go używać tylko
    > zdolni programiści, świadomi zagrożeń.

    Powiem krotko.
    O PHP (ani o jego uzytkownikach) _tez_ nie masz _zielonego pojecia_.

    > A oni raczej nie piszą stron tylko robią za inne pieniadze inne rzeczy.

    Chopie! Nie bzdurz farmazonow. PHP nie sluzy tylko do "pisania stron".
    Ja w nim pisalem obieg dokumentow (fakt ze dosc maly) i calkiem sensownie sie spisal.

    > Nie, bardzo ciężko znaleźć dobrego *programistę* który zawodowo dziala w PHP. Obym
    się mylił. I
    > sugeruje EOT, PHP to nudny temat.

    Alez nie.
    Pokazuje prawdziwie twa "fachowosc" i "erudycje informatyczna".
    Z PHP da sie zyc i pisac (mowie o PHP5.+), choc fakt ze mnie
    ciagle te "Perlowate" $ denerwuja :). Ale to szczegol
    Reszta jest ok. Bliska mi (bom Pyhonowiec) dynamika,
    dobra i latwa serialzacja (wspolpraca z jakimis Ajaxami,. JSONami,
    SOAPami, XMLRPC, czy innymi technikami ogolnie pojetego RPC,
    naewt z Java w mairte bezproblemowo).
    Co masz do takiej probki z (w/w systemu) PHP:
    http://wklej.to/w1JEd
    zwlaszcza z wykorzystaniem Pythonowego/Plonowego systemy szablonowego?
    http://wklej.to/tsjCm

    > Przeciez sam mówileś że przeprowadzileś się w miejsce bez pracy na wschód.

    _Mieszkam_ na podkarpaciu od zawsze. Panial ?

    > Mam rodzine na wschodzie. "Puszcza" to raczej komplement i kiedyś mam nadzieje sie
    tam
    > wyprowadzę.

    "Zasyfialy brudny slunsk" to tez przeceiz komplement :) Prawda ?

    No tos taki "ani pniok, ani krzok" :)

    AK

  • 170. Data: 2015-11-22 02:10:09
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "RW" <b...@g...pl> napisał:

    > Jak to mowia na zdegenerowanym Zachodzie: "Guys, get a room".
    >
    > RW

    Jeszze tylo chwila/dzis. Przyrzekam :)
    Wytrzymaj prosze.

    AK