    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Date: Sun, 22 Nov 2015 22:41:20 +0100
    <n2pt65$4a1$1@node1.news.atman.pl> <n2ptgu$9g0$1@node2.news.atman.pl>
    <n2pv7f$6gv$1@node1.news.atman.pl> <n2qaob$i6o$1@node1.news.atman.pl>
    <n2qpbr$19e$1@node1.news.atman.pl> <n2qsle$4nv$1@node1.news.atman.pl>
    <n2qtrh$6g0$1@node1.news.atman.pl> <n2qvgo$86v$1@node1.news.atman.pl>
    <n2r4e0$d57$1@node1.news.atman.pl>
    <zhe7zttcg62f.srzwbvclmke$.dlg@40tude.net>
    <n2sdvu$mnk$6@node1.news.atman.pl> <n2sem1$qq2$1@node2.news.atman.pl>
    <C...@b...co.uk>
    <n2sini$rog$1@node1.news.atman.pl> <n2socm$1rj$1@node1.news.atman.pl>
    <n2sqqe$4ha$1@node1.news.atman.pl> <n2sseb$6a5$1@node1.news.atman.pl>
    <n2sulg$8nv$1@node1.news.atman.pl> <n2t78r$ici$1@node1.news.atman.pl>

    On 2015-11-22 21:06, AK wrote:
    > Synek, 10 razy ci odpowiadalem.

    Odpowiedzialeś że 2002 roku miałes dostep tylko do serwera z php. Albo
    robiłeś zaliczenie dla studenta albo listę dyzurow przy sprzataniu
    łazienki. Na każdy wiekszy projekt zanlazła by się maszyna z czymkolwiek
    co chcesz i podpięta gdzie chcesz za odpowiednie pieniądze. Jesli zaś by
    się nie znalazła to jesteś uwięziony. Deep shit lock-in. Koniec, jest
    tylko PHP. To bez wątpienia świadczy o dominacji jakości PHP nad resztą
    świata skoro nikomu na swiecie nie były potrzebne inne języki na webie.

    > _Gdzie_ ja napisalem ze to "szczyt moich osiagniec" ?

    Świadczy o tym bezustanne chwalenie sie co druga linijkę jakie to fajne.
    Wszyscy widzimy że to jest sciema, ale ja czasem dokarmiam trole.

    > Powtrzam jeszcze raz: dostepne jezyki na site/serwerze to byly: sh,
    > bash, tcl, perl i php

    Czy to był serwer konsekrowany? To mogło by wiele wyjaśnić. Albo
    certyfikowany może?

    > Skup sie na technikaliach.

    Technikalia sa takie że masz idiotyczny warunek brzegowy. Wygenerowało
    to idiotyczny język do rozwiązania problemu. Mamy idiotyczna dyskusję.
    Flame się pali, ale raczej w podczerwieni.

    > Zaistaluj sobie standardowe PHP4 i zobacz co ono udostepnia.
    > Zaistaluj sobie standardowy Perl zobacz co on udostepnia.
    > Zaistaluj sobie standardowe Tcl3.6 i zobacz co on udostepnia.
    > Masz jeszcze sh i bash.
    > Tyla. No i ? Co bys wybral ?

    apt-get whatever.

    Albo inaczej. Musisz polecieć w kosmos. Do wyboru masz tylko kubeł z
    pomyjami, ulotkę dowolnej partii politycznej i pół świata w C#. Co
    wybierasz? I masz tylko to! Co wybierasz? Tyla. No i ? Co byś wybrał?

    > Jednak znow na sile udowadniasz zes zwykly ciulik :)
    > Byl juz Zend i inne takie, ale _providerzy_ ich zwyczajnie
    > nie instalowali/udosteponiali. Panial wreszcie synek ?:)

    Tak. Na darmowych kontach. Profesjonalnych darmowych kontach,
    przepraszam. Zend to w ogole musiał być instalowany w głebokiej
    konspiracji i tylko na IP podzielnymi przez 15, tak pamiętam te czasy.

    Nie, nie paniał, koło 2002 roku mialem serwer z shellem i swobodą,
    płatny. Być może nawet to było wcześniej, koło 2000. Kupowany był bodaj
    w Niemczech.

    > No i podaj mi nazwe tego ORMa w PHP, ktory istnial w 2002.

    Nie istniał. Może istniał. Kogo to obchodzi skoro do wyboru jest kubeł,
    ulotka i połówka?