  • Data: 2015-11-23 00:49:10
    Temat: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RW" <b...@g...pl> napisał:

    > Nie. Motorem jego dojscia do wladzy byla przede wszystkim bardzo slaba,
    > zmilitaryzowana demokracja Republiki Weimarskiej, niezaleczone ciagoty
    > Niemcow do podbijania swiata i eksterminacji "ras nizszych"

    Nie badzo sie zgadzam. "Faktograficznie" oczywiscie masz 100% racji,
    ale pozostane chyba przy swoim przekonaniu.

    > No i w Europie w ogole klimat byl anty-demokratyczny.
    > Przeciez w Polsce tez od 1926 roku nie bylo demokracji.

    Lepsze to bylo jednak (bom Pilsudczyk) niz wczesniejsza
    anarchia polityczna grozaca niechybnym wpadnieciem znow w lapy sovieta.
    Jest kilka rzeczy ktorych mozna sie wstydzic.
    Np. potraktowanie Hallerczykow, spalenie cerkwi 1938 itp itd.
    Z Berteza Kartyska nie poddam sie ogolnemu lewicowemu potepieniu.
    Widzialem statystyki zamachow/rozbojow/przestepstw/prowokacji.
    w ichniejszej Polsce. Chyba 80% to roznego rodzaju parie lewackie,
    Trzeba pamietac ze OUN tez oszalal (zabojstwo ministra spraw wewnetrznym).
    PS: Nawet dzis malo kto (poza historykami) zdaje sobie sprawy jak rozbudowana
    i skuteczna byla wtedy w Polsce agentura soviecka - glowny motor
    - oczywiscie glownie posrednio (finansowanie/kasa, wplywy) tychze.

    > Prawica francuska.

    No zwyczajnie na to nie wpadlem.
    Jakos nie moge (mentalnie) uwierzyc ze cokolwiek francuskie
    moze byc chrescijanskie/katolickie :)) (a to warunek prawicy)

    > Wspolczesny konserwatyzm brytyjski jest obojetny na
    > sprawy religijne (no ale oni w zasadzie mysla tylko o jednym - o forsie).

    No dokladnie. Tylko kasa, a "przywieszka" prawicowa to tylko
    "pic dla gawiedzi" (w USA tez podobne odszczepy sa od dawna).

    > Ale Wehrmacht do konca II w.sw. mial na paskach "Gott mit uns" ;-)

    A jasne :) Tylko zza tego "Gott mit" ogon diabla wystawal
    /A wiesz mialem w rece cus takiego. Nie moje:).
    Pewnego ciula na Slasku co na dyskotece tym szpanowal - lata 70/80te/,
    Musialem mu to zdjac z dupy.

    > Nikt nie mowi ze mialyby, ale ich obecnosc nie implikuje lewicowosci.

    Oczywiscie. Tez prawda.

    AK