  • Data: 2015-11-22 22:10:28
    Temat: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: RW <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Nov 2015 21:56:35 +0100, AK wrote:

    > Cos Ci sie calkiem pokrecilo (ja wiem ze wszedzie tak mowia w polskich
    > mendfiach, ale to _takie samo klamstwo_ jak krzyczenie na AKowcow
    > "faszisty polskie").

    Nic mi sie nie pokrecilo, a swoja wiedze o historii czerpie z ksiazek a nie
    z mediow, wiec zachowaj takie uwagi dla siebie.

    > NSDAP - NationalSozialistische Deutsche Arbeiterpartei Socjalistyczna

    No i? PZPR mial w nazwie "Robotnicza", duzo dla tych robotnikow zrobili?

    > partia pracy Np. Hitler nienawidzisl (sam byl niewierzacy - byl
    > okultysta)
    > i tepil Kosciol (wyobrazasz sobie prawice tepiaca Kosciol ?:)

    Oczywiscie, sa tez antyklerykalne odlamy prawicy. A Hitler nie zawsze byl
    sklocony z kosciolem, na poczatku traktowal go jako sprzymiezenca w walce
    z komunistami (ktorych faktycznie nienawidzil).

    > Nazywanie Hitleryzmu - prawica (czy zwlaszcza skrajna prawica to
    > niestety powszechna w Polsce/i nie tylko - totalna aberacja :)
    > Hitler doszedl do wladzy wlasnie na socjale.
    > Dlatego zyskal takie poparcie "spoleczne".

    Partie prawicowe moga miec rozbudowane programy socjalne. Np. CSU w
    Niemczech. Albo PiS w Polsce.

    RW