  • Data: 2015-11-22 18:39:34
    Temat: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-11-22 18:02, AK wrote:
    > Przecie to jest zaledwie podstawowy lib do uskuteczniania

    Nie odpowiedziałeś dlaczego PHP. Przypuszczam że odpowiedź jest wstydliwa.

    > Masz jakies zastrzezenia ? (zreszta niech sie lepiej PHPowcy wypowiedza,
    > ty ani ja nie jestesmy kompetentni - nie jestem PHPowcem)

    Tak. Masz X języków w ktorych z nieznanej przyczyny nie ma ORMa.
    Wybierasz PHP. Przedstawiasz go jako szczyt swojego osiągnięcia i każesz
    każdemu tam zerkać i podziwiać. Bardzo dobrze, ludzie potrzebują
    portfolio. Szczególnie mające 13 lat.

    > Co ty sobie dzis bajasz/wyobrazasz nie ma zadnego znaczenia.
    > Wiekszosc polskich providerow w 2002 dostaczala co najwyzej
    > _czyste nieskazone_ PHP.

    Czyli te bibliteki których abosultnie nie mogłeś użyć były wszystkie nie
    napisane w PHP tylko w jakis ... hmmm .... może C/C++, perlu czy COBOLU?
    Czy może ich nie było?

    Co za smutny język ze nawet framework do czegokolwiek w PHP nie mógł być
    napisany w PHP w 2002 roku tylko trzeba go było sobie samemy napisac w
    PHP. O sorry, stack overflow.