eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli › Re: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca
    nawet tych co lekko go przeszli
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <r84mt1$ibf$1$Janusz@news.chmurka.net> <r85pg1$f28$1@dont-email.me>
    <5919428886$20200427125557@squadack.com> <r88ma9$hai$1@dont-email.me>
    <r88n9i$2q9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <7040536017$20200428101541@squadack.com>
    <r88p58$4uj$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5ea7f4f3$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <r88tcp$a1b$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5ea7ffae$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <r89eip$o3k$1$Janusz@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 29 Apr 2020 07:59:26 +0200

    Dnia Tue, 28 Apr 2020 16:28:42 +0200, Janusz napisał(a):
> [...]
    ge

    to jest City

    No i dopisali- dzis 25.04 bylo 80, 26.04 68, a 27.04 10.

    Trzeba bedzie zobaczyc za pare dni - byc moze wcale tak nie wygasla.

    > A ja na https://www.worldometers.info/coronavirus/country/us
    /
    > i za wczoraj NY ma 348 zgonów.

    A to caly stan.

    https://covid19tracker.health.ny.gov/views/NYS-COVID
    19-Tracker/NYSDOHCOVID-19Tracker-Map?%3Aembed=yes&%3
    Atoolbar=no&%3Atabs=n

    > Wiesz trochę to słaba pociecha, pojadę klasykiem
    > "a jakby tam była twoja Matka?"

    Wiem, ale ... czy u nas do tylu nie dojdzie ?

    > Tam statystyki są wypaczone przez murzynów, podobno 70% zgonów to oni,
    > otyłość, zła dieta itd.

    A gdyby twoja matka byla Murzynka ? :-)

    > Jaka odporna? NY ma dopiero 300tys zarazonych, co daje 1,5%, to tyle co nic.

    Plus nieokreslona liczbe nieprzetestowanych.
    Jesli tam taki masowy pomor, to chyba i zakazonych duzo.

    Ale liczba potwierdzonych zakazen tez spada,
    chociaz ... tutaj dla Bronxu czy Queens nie wyglada tak pozytywnie
    https://covid19tracker.health.ny.gov/views/NYS-COVID
    19-Tracker/NYSDOHCOVID-19Tracker-DailyTracker?%3Aemb
    ed=yes&%3Atoolbar=no&%3Atabs=n

    > Sama sie położy, zawsze trafi na ścianę wynikłą z wirusa. Zauważ że nie
    > tylko my mamy problemy, dlaczego np: Trump tak szybko pompuje tak
    > olbrzymią kasę w gospodarkę?

    No bo izolacje wprowadzil, czy tez wprowadzily poszczegolne stany.
    Poza tym trzeba Boeinga uratowac :-)

    J.