eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszliRe: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
  • Data: 2020-04-29 11:33:26
    Temat: Re: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-29 o 07:59, J.F. pisze:

    > to jest City
    No i co z tego, ma bardzo duże zagęszczenie więc wirus się szybko
    roznosi to i szybko powinien wygasnąć bo łatwiej uzyskać odporność
    stadną, tyle że z danych wynika że do tego jeszcze bardzo daleko.

    > No i dopisali- dzis 25.04 bylo 80, 26.04 68, a 27.04 10.
    >
    > Trzeba bedzie zobaczyc za pare dni - byc moze wcale tak nie wygasla.

    > A to caly stan.
    No ok, miasto sto stan 348.

    > https://covid19tracker.health.ny.gov/views/NYS-COVID
    19-Tracker/NYSDOHCOVID-19Tracker-Map?%3Aembed=yes&%3
    Atoolbar=no&%3Atabs=n

    > Wiem, ale ... czy u nas do tylu nie dojdzie ?
    Nie, zwiększy sie umieralność o te kilkadziesiąt dziennie i tyle.

    > A gdyby twoja matka byla Murzynka ? :-)
    Wiesz, moja Mama ma 81 i raka, ale na szczęście w dość łagodnej formie.

    > Plus nieokreslona liczbe nieprzetestowanych.
    > Jesli tam taki masowy pomor, to chyba i zakazonych duzo.
    Pewnie tak, ale nadal dużo za mało żeby sie uodpornić.

    > Ale liczba potwierdzonych zakazen tez spada,
    > chociaz ... tutaj dla Bronxu czy Queens nie wyglada tak pozytywnie
    > https://covid19tracker.health.ny.gov/views/NYS-COVID
    19-Tracker/NYSDOHCOVID-19Tracker-DailyTracker?%3Aemb
    ed=yes&%3Atoolbar=no&%3Atabs=n

    Ale nie wygaśnie, właśnie czytam "Słynny amerykański immunolog Anthony
    Fauci powiedział, że jest "prawie pewien", że koronawirus powróci
    jesienią. Lekarz dodał, że istnieje szansa, że koronawirus nie zniknie w
    okresie letnim, kiedy wzrosną temperatury.
    Dr Anthony Fauci powiedział, że jest niemal całkowicie pewien, że wirus
    powróci jesienią. W wywiadzie, który cytuje agencja Reutera, podzielił
    się także obawą, że wirus nigdy nie zostanie całkowicie zwalczony, a
    okres letni nie oznacza wolności od choroby
    Lekarz dodał, że wzrost temperatur i nadejście lata niekoniecznie musi
    oznaczać znikniecie wirusa. Przypomniał, że wiele przypadków wykryto np.
    w RPA. Oznacza to, że wirus może przetrwać i w cieplejszym klimacie, a
    co za tym idzie nie będzie tak łatwo się go pozbyć."

    "Nie tylko lekarz z USA przewiduje drugą falę. Wielu ekspertów jest
    przekonanych, że jesienią, kiedy temperatury ulegną obniżeniu,
    koronawirus uderzy ponownie. Co gorsza, może się to zbiec z epidemią
    grypy, która co roku zbiera na całym świecie śmiertelne żniwo."

    https://www.o2.pl/informacje/koronawirus-anthony-fau
    ci-przewiduje-nawrot-epidemii-na-jesien-650485887081
    0241a

    > No bo izolacje wprowadzil, czy tez wprowadzily poszczegolne stany.
    > Poza tym trzeba Boeinga uratowac :-)
    Boeninga nic nie uratuje, oni się sami zakopują, przykład do B737MAX, to
    co tam nawyczyniali żeby być konkurencją dla Aribusa woła o pomstę do nieba.
    Samolot za mały, no to powiększamy :)
    Silniki za słabe, no to dajemy mocniejsze,
    nie mieszczą się w gondolach no to przesuńmy je,
    samolot stracił stateczność, no to sztucznie ją naprawmy, dajmy komputer,
    co mamy? stare z '96 16bitowe jednostki,
    za słabe? no to dajmy dwa,
    Co się może nie udać?
    Wszystko, dwa rozwalone i chyba 346 osób zmusiło ich w końcu
    do uziemienia wszystkich B737MAX.
    https://antyweb.pl/dwa-16-bitowe-komputery-z-1996-ma
    ja-naprawic-konstrukcyjne-bledy-boeinga-737-max-nie-
    wiem-jak-wy-ale-ja-do-takiego-samoloty-nie-wsiade/

    --
    Janusz