  • 1. Data: 2010-02-09 08:06:03
    Temat: [OT] Sanki, ale specjalne.
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Czy ktoś wie jak mogą się nazywać po polsku lub kto produkuje sanki
    takiego typu:
    http://www.intersport.no/Product/237108(BC_5)/tarzan
    -spark-herre-/

    Nie mam żadnego punktu zaczepienia na temat takich sanek. A pytam się
    tu bo tutaj trochę osób ma coś wspólnego z górami. I nie mam innego
    pomysłu ;)
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 2. Data: 2010-02-09 08:45:59
    Temat: Re: Sanki, ale specjalne.
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 9 Lut, 09:06, Grzegorz Krukowski

    > Nie mam żadnego punktu zaczepienia na temat takich sanek. A pytam się
    > tu bo tutaj trochę osób ma coś wspólnego z górami. I nie mam innego
    > pomysłu ;)

    http://dino.sklep.pl/nowy/sanki-c-12_551.html

    Pozdrawiam
    StaM

  • 3. Data: 2010-02-09 08:56:41
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 9 Feb 2010 00:45:59 -0800 (PST), "q...@g...com"
    <q...@g...com> wrote:

    >On 9 Lut, 09:06, Grzegorz Krukowski

    >http://dino.sklep.pl/nowy/sanki-c-12_551.html

    No właśnie nie, tutaj masz przykład ,,w użyiu'':
    http://www.tynset.kommune.no/Default.asp?WCI=ViewNew
    s&WCE=15790&DGI=746&Head=1

  • 4. Data: 2010-02-09 09:14:41
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 9 Lut, 09:56, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:
    > On Tue, 9 Feb 2010 00:45:59 -0800 (PST), "q...@g...com"
    >

    > No w a nie nie, tutaj masz przyk ad ,,w u
> [...]
    ...wiec pozostaje Ci tylko zbudowanie wlasnych, wlasnymi srodkami i
    wymyslenie nazwy;-)
    StaM

  • 5. Data: 2010-02-09 09:50:36
    Temat: Re: [OT] Sanki, ale specjalne.
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie mam żadnego punktu zaczepienia na temat takich sanek. A pytam się
    > tu bo tutaj trochę osób ma coś wspólnego z górami. I nie mam innego
    A nie są to lekkie sanie do psich zaprzęgów?
    http://www.dziennik.pl/files/archive/00144/psy_Obraz
    _1309_144565l.jpg

  • 6. Data: 2010-02-09 09:51:32
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    http://www.rowerland.pl/index.php?artykul=31

  • 7. Data: 2010-02-09 10:19:08
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Grzegorz Krukowski napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie mam żadnego punktu zaczepienia na temat takich sanek. A pytam się
    > tu bo tutaj trochę osób ma coś wspólnego z górami. I nie mam innego

    A nie prościej u źródeł o informacje ?
    http://www.intersport.pl/kontakt/504
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-02-09 10:36:19
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Feb., 09:06, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Nie mam żadnego punktu zaczepienia na temat takich sanek. A pytam się
    > tu bo tutaj trochę osób ma coś wspólnego z górami. I nie mam innego

    VIP-sanki ,
    albo sanki krolewskie ;-)

  • 9. Data: 2010-02-09 10:45:34
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 09 Feb 2010 11:19:08 +0100, Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    wrote:

    -spark-herre-/

    >A nie prościej u źródeł o informacje ?
    >http://www.intersport.pl/kontakt/504

    Obawiam się że będzie tak samo jak z szukaniem w sklepach sportowych
    (przynajmniej w Szczecinie) biegówek i takich kolców do butów
    przeciwko ślizganiu się ( http://paravan.thaulow.no/no/Brodder ) - są
    to towary niczym Yeti, nietórzy podobno widzieli ;)

  • 10. Data: 2010-02-09 11:19:43
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" napisał
> [...]
    >
    > Nie mam żadnego punktu zaczepienia na temat takich sanek. A pytam się
    > tu bo tutaj trochę osób ma coś wspólnego z górami. I nie mam innego

    Zwykłe sanki, suszarka do prania, kłębek druta i sam sobie zrobisz ; ))))

    adam