  • 11. Data: 2010-02-09 11:32:18
    Temat: Re: Sanki, ale specjalne.
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 9 Lut, 09:06, Grzegorz Krukowski
    > Nie mam żadnego punktu zaczepienia na temat takich sanek. A pytam się
    > tu bo tutaj trochę osób ma coś wspólnego z górami. I nie mam innego
    > pomysłu ;)
    the Fish
    oto prawidlowy link:

    http://www.rowerland.pl/index.php?typ=sanie

    ...a te "sanki" nazywaja sie sanie;)
    StaM

  • 12. Data: 2010-02-09 11:39:13
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 9 Feb 2010 03:32:18 -0800 (PST), "q...@g...com"
    <q...@g...com> wrote:

    >http://www.rowerland.pl/index.php?typ=sanie

    O dziękować, dziękować! Choć te są jednak bardziej zaprzęgowe i
    wyczynowe, ale już są blisko tego czego szukam.

    PS. Choć taniej kupić mi w Norwegii jak widzę ;)
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish