  • 11. Data: 2012-03-01 10:36:17
    Temat: Re: [OT] SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać?
    Od: INEAD <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-29 11:41, z pisze:
    > SX4 jaki silnik wybrać i czego się wystrzegać?

    Przemyśl czy jest sens kupować to auto, jeśli nie mieszkasz w górach. ,
    przeniesienie napędu i silnik dość mocno hałasują, spalanie dość wysokie
    u mnie 19.JTD w mieście pokazuje 7.5 przy umiarkowanym bucie. Bagaznik
    do dupy, z tyłu mało miejsca. Zawiecha b. twarda - plastiki po 40kkm
    wkurzajaco hałasują. Cena zbyt wysoka. Nowy kosztuje około 80 tysi - nie
    muszę chyba pisać co można kupic za tę cenę ;-)

  • 12. Data: 2012-03-01 11:15:24
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-01 10:36, INEAD pisze:

> [...]
    > wkurzajaco hałasują. Cena zbyt wysoka. Nowy kosztuje około 80 tysi - nie
    > muszę chyba pisać co można kupic za tę cenę ;-)

    Hm... W górach nie mieszkam ale często muszę pokonywać kawałek gruntowej
    drogi. Koleiny utwardzone ale notorycznie przy byle wietrzyku w zimie
    jest zawiewana. Gabarytowo auto mi odpowiada. przeważnie będzie jeździć
    po mieście. Ewentulanie coś co jest w miarę wysoko zawieszone i nie za
    ciężkie-duże. Może Ford Fusion? :-)

  • 13. Data: 2012-03-01 11:31:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "INEAD" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przemyśl czy jest sens kupować to auto, jeśli nie mieszkasz w górach. ,
    > przeniesienie napędu i silnik dość mocno hałasują, spalanie dość wysokie u
    > mnie 19.JTD w mieście pokazuje 7.5 przy umiarkowanym bucie.

    Jak na 1.9 w mieście to nie jest zbyt wysokie spalanie, to jednak dość
    wysokie auto, więc opory powietrza całkiem spore.

  • 14. Data: 2012-03-01 11:43:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 01 Mar 2012 11:15:24 +0100, w <jini81$7ff$1@inews.gazeta.pl>, z
    <z...@g...pl> napisał(-a):

    > Ewentulanie coś co jest w miarę wysoko zawieszone i nie za
    > ciężkie-duże. Może Ford Fusion? :-)

    Fusion wygląda tak, że już wolę Dacię Sandero.
    Chyba nawet spełnia Twoje wymagania.

  • 15. Data: 2012-03-01 11:43:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 1 Mar 2012 11:31:48 +0100, w <4f4f500d$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Jak na 1.9 w mieście to nie jest zbyt wysokie spalanie, to jednak dość
    > wysokie auto, więc opory powietrza całkiem spore.

    Litości, jakie (znaczące) opory powietrza w mieście...

  • 16. Data: 2012-03-01 11:51:17
    Od: INEAD <a...@g...pl>

> [...]
    > jest zawiewana. Gabarytowo auto mi odpowiada. przeważnie będzie jeździć
    > po mieście. Ewentulanie coś co jest w miarę wysoko zawieszone i nie za
    Faktycznie, jeśli nie chcesz kupować jakichś Ravek czy Xtrail'i to SX 4
    będzie dobrym wyborem. Fusion - tańszy wybór ale możesz być zawiedziony
    jeśli chodzi o teren.

    Może pokombinuj żeby gmina asfalt połozyła :-)))

  • 17. Data: 2012-03-01 12:52:23
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-01 11:51, INEAD pisze:

    > Może pokombinuj żeby gmina asfalt połozyła :-)))

    Problemem nie jest twardość :-) tylko ukształtowanie terenu i zachodnie
    wiatry. Po 20 latach od gminy wyżebrałem tłuczeń na utwardzenie kolein
    :-) Na odśnieżanie nie liczę bo na asfaltowej bywa różnie. Ogólnie
    ludność ma problemy w okolicy żeby rano wyjechać do pracy jak tylko
    spadnie trochę śniegu i powieje.

  • 18. Data: 2012-03-01 12:57:01
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-01 11:43, r...@k...pl pisze:

    > Litości, jakie (znaczące) opory powietrza w mieście...

    Konkludując: 1,6 120 KM benzyna + 4x4 (takich wersji chyba najwięcej) a
    potem się zobaczy i zagazuje :-)

  • 19. Data: 2012-03-01 13:35:52
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Litości, jakie (znaczące) opory powietrza w mieście...

    Jeśli dobrze pamiętam, w typowym samochodzie przy prędkości 50km/h opór
    powietrza przekracza sumę wszystkich pozostałych oporów.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 20. Data: 2012-03-01 14:31:36
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    z wrote:

> [...]
    > różnie. Ogólnie ludność ma problemy w okolicy żeby rano wyjechać do
    > pracy jak tylko spadnie trochę śniegu i powieje.

    Subaru Forester i gmina będzi emogla Cię cmoknąc :)