  • Data: 2009-02-09 13:14:14
    Temat: Re: [OT] Re: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Od: Andrzej Kamieniecki <_...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisał(a):
    [ciap]
    > Miales mi kiedys napisac kto, kiedy i na jakiej podstawie
    > zmanipulowal 10 przykazan po katolicku, ale chyba czasu zabraklo ..

    a owszem miałem. I nawet zadałem sobie sporo trudu z tym. Pewnie da się
    odszukać. Tylko myślę sobie a po co? Tobie to zabawka, może ciekawostka,
    przecież i tak Cię to nie obchodzi z jakiegoś poważnego powodu. W
    głębokim poważaniu mam kogoś kto założy ręce i mówi "przekonaj mnie
    teraz". Ani myślę. Rozmawiałem potem jeszcze z naszym wspólnym znajomym
    z pme i dałem spokój. Ja się przy tej okazji więcej dowiedziałem. Jeśli
    źle oceniłem Twoje intencje to przepraszam.

    Andrzej Kamieniecki