eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingw nawiązaniu do prawa autorskiego i opłat za istniejące programyRe: [OT] Re: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
  • Data: 2009-02-24 18:59:01
    Temat: Re: [OT] Re: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
    Od: Maciej Piechotka <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> writes:

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciej Piechotka"
    >
    > Formalnie rzecz biorąc, to nie tyle ilość, co zależność pomiędzy
    > ilością, a ceną, czyli - jak sam zauważyłeś - funkcja. Ilość to wartość
    > popytu/podaży dla konkretnego parametru, czyli ceny.

    Ja miałem np. popyt zdefiniowany jako "quantity that people are willing
    to buy per each possible level of price". Przyznaje - fraza trochę
    straciła z domowym tłumaczeniem ;) - ale generalnie chodzi o
    relację/funkcję między ceną a ilością.
    Niestety nauka w języku Szekspira ma zarówno zalety jak i wady (cora
    trudniej jest się prozumieć ze specjalistą - "jak był ten termin po
    polsku..." ;) ).

    > Należałoby jeszcze dodać, że kolega szomiz powinien się zainteresować
    > pojęciem dóbr Giffena (w skrajnym przypadku).

    Tak. Oczywiście jeśli istnieją - z tego co pamiętam nie jest pewne czy
    istnieją.

    Nie mówiąc już czy efekt ma znaczenie w Polsce Ad. 2009 - nawet
    zakładając że efekt istnieje. W końcu substytutów ziemniaków mamy duże
    ilości...

    I've probably left my head... somewhere. Please wait untill I find it.
    Homepage (pl_PL): http://uzytkownik.jogger.pl/
    (GNU/)Linux User: #425935 (see http://counter.li.org/)