  • 11. Data: 2009-07-09 21:23:35
    Temat: Re: [OT] Re: telefon do internetu - jaki?
    Od: Seba101 <j...@a...gdzies>

    Feromon pisze:
    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Używaj drugiej też. Albo odwrotnie ;))
    >
    > Feromon
    >
    > PS. Mózg ludzki obywa się bez ortografii. Można w słowach zamieniać
    > znaki byle pierwszy i ostatni był poprawny i mózg podświadomie rozumie
    > popie...ony tekst. Serio. Sprawdziłem.

    Bdanaia w pweynm anelgiksim uneriwstyccie wyzakały, że nie ma znczeania,
    w jaikej kleojności napsziemy lietry wenąwtrz wryazu, blye tlkyo
    pirwesza i otstaina lreita błyy na soiwch mijscach. Rtszea mżoe być
    dolnwoie poszamiena, a mmio to bedziemy w stniae pczyrzetać tkest bez
    wikszęego prleobmu. Diezje się tak dlteago, że nie cztaymy kżdaej z
    lteir odelndziie, ale wrayz jkao cłoaść.

    --
    Seba101

    Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz,
    po czym zaklął szpetnie.

  • 12. Data: 2009-07-09 21:25:20
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Seba101 pisze:

> [...]
    > wikszęego prleobmu. Diezje się tak dlteago, że nie cztaymy kżdaej z
    > lteir odelndziie, ale wrayz jkao cłoaść.

    Nawet super szybko, bez męczenia oczu to przeczytałam :-)

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-07-09 22:02:14
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Animka pisze:

    > Nawet super szybko, bez męczenia oczu to przeczytałam :-)

    No w sumie ja też :) płynnie i tak samo szybko, tyle że lekko
    niewygodnie było.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 14. Data: 2009-07-09 22:37:21
    Temat: Re: telefon do internetu - jaki?
    Od: s...@a...pl

    Titus:
    > Ojej. A ja sie nazywa ta jednostka chorobowa?
    > Bo mam podobnie.

    ja miewalem przez pare lat inaczej, ale tez jak sobie teraz przypomne jak wolno
    pisalem i do tego sie gapilem na klawiature piszac (sic!) piszac to sam sie
    sobie dziwie jak ja to wytrzymywalem. w wielu przypadkach mozna sie tego
    oduczyc, lub znacznie ograniczyc, ale trzeba sposobem...

    > W szkole pisalem recznie, to tego nie bylo. T
    > A teraz po prostu czesto naciskam zbyt szybko klawisze - i prawa reka
    > dziala szybciej niz lewa. Albo odwrotnie.

    Bardzo bardzo polecam programy do nauki bezwzrokowego pisania na klawiaturze. To
    przydatna umiejetnosc, jesli jeszcze jej nie posiadasz, a poza tym dodatkowo
    dosc dobrze robi na koordynacje rak i takie tam. Ja kilka lat pisalem dwoma
    palcami bez zadnej poprawy mimo częstego pisania. A potem w pare tygodni
    zrobilem ogromne postepy. Wystarczy poszukac w sieci jakichs sharewareowych
    programow do nauki bezwzrokowego pisania. To naprawde dziala. Ja uzywalem chyba
    typing tutora, ale tego jest mnostwo - wystarczy pogrzebac i znalezc cos co Ci
    podpasuje. Nawet 20 minut dziennie i po niedlugim czasie jest duza szansa ze bez
    wysilku piszesz szybciej i robisz mniej bledow.

    Bardzo polecam tez program EyeQ. To jest w zasadzie program do nauki szybkiego
    czytania, ale mi to pomoglo rowniez na szybsze pisanie, o dziwo. (ach ta
    synchronizacja polkol) Program jest niestety platny, ale po pierwsze uwazam ze
    jest warty pieniedzy ktore kosztuje, a po drugie jesli ktos naprawde nie ma tych
    pieniedzy i rozwazy to gleboko w swoim sumieniu, to podobno sa sposoby zeby to
    ominac.

    pozdrawiam,

  • 15. Data: 2009-07-10 00:08:17
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <3...@4...com>,
    "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote:

    > Dysortografia. Dosc mocno upierdliwa czasami ale daje się z tym zyc.

    Dziwne. W ogole nie robie bledow ort. piszac recznie.
    I nigdy nie robilem.
    Za to przy pisaniu na kompie - literowki.

    > U mnie się to objawia czestym pomijaniem liter i czeskimi bledami -
    > przestawienieniem szyku liter - glownie "i" i "e".

    Raczej przestawianie szyku. Przy pisaniu na klawiaturze. Ale jak to
    potem czytam to od razu dostrzegam bledy.

    TA

  • 16. Data: 2009-07-10 00:14:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h35h5s$2uh$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "Feromon" <f...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Używaj drugiej też. Albo odwrotnie ;))

    Ale wlasnie uzywam, ale czesto mi sie zdarza, ze w niewlasciwej
    kolejnosci.

    > Feromon
    >
    > PS. Mózg ludzki obywa się bez ortografii. Można w słowach zamieniać
    > znaki byle pierwszy i ostatni był poprawny i mózg podświadomie rozumie
    > popie...ony tekst. Serio. Sprawdziłem.

    Mhm.

    TA

  • 17. Data: 2009-07-10 05:41:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Lech pisze:
    > Grupowicze,
    >
    > Szukam telefonu, ktory bylby maksymalnie wygodny do zastosowan "internetowych"
    > - strony, uslugi, komunikatory itd i dzialal w Plusie. Interesuje mnie sam
    > aparat, wiec koszt bede liczyl calosciowo - cena zakupu + 24* abonament.
    >
    > Co polecacie?

    iphone :) , Era G1, HTC Magic ... no jak juz musisz to jakies pachinko
    z WM typu HTC Diamond czy Touch.

  • 18. Data: 2009-07-10 05:43:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Masz polski spell checker do mojego czytnika? Ja nei trafiłem do tej
    > pory na taki.

    > Zdarza się niestety :-(

    Wczoraj zrobilem zamiast rpm -i rm -i dobrze za kulturalnie zapytal
    czy wywalic tego zdobytego rpm z compatami do Oracle'a :)

  • 19. Data: 2009-07-10 05:44:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Dziwne. W ogole nie robie bledow ort. piszac recznie.
    > I nigdy nie robilem.
    > Za to przy pisaniu na kompie - literowki.

    Za szybko piszesz... mam to samo :) to niebezpieczne...
    szczegolnie jak administrujesz RedHatem :) rpm jest cholernie blisko rm

  • 20. Data: 2009-07-10 05:45:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > wikszęego prleobmu. Diezje się tak dlteago, że nie cztaymy kżdaej z
    > lteir odelndziie, ale wrayz jkao cłoaść.

    Ale tylko pod warunkiem ze ktos umie czytac w miare szybko wierszami.