  • Data: 2011-11-15 21:59:17
    Temat: Re: [OT]Re: rozdzielczosci
    Od: TomWi <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-15 21:26, Przemek O pisze:

    > Heh, to mam szczęście że lapka kupiłem jakiś czas temu (około 3tys) i
    > mam matrycę z wielkością pixela 0.19mm :P 15.4 z 1680x1050. Fakt,
    > chciałem zmienić na nową sztukę, ale niestety, nie produkują już takich
    > (w takiej cenie oczywiście).
    >
    > pozdrawiam,
    > Przemek O.

    no ja tez mam szczescie ze zalapalem sie na ostatnie wersje 14" z
    1600x900 bo teraz za taka rozdzielczosc trzeba doplacic z 50%.

    i nie widze zadnego problemu zeby matryca 15" miala rozdzielczosc w
    granicach 4K, przeciez wtedy mozna ustawic odpowiednie dpi w systemie i
    nic nie bedzie za male, za to obraz bedzie duzo duzo ladniejszy.

    Co innego ze te matryce w laptokach to tylko TN...