  • Data: 2011-11-16 13:38:27
    Temat: Re: rozdzielczosci
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lolo <n...@n...com> napisał(a):

    > stół można przedłużyć, potem to już tylko obraz na tv lub z rzutnika ;)
    >
    > tu też się kłania technologia, pixele w tańszych lcd'kach są po prostu
    > duże, większe niż spokojnie osiągalne w crt 0,24mm - ja mam np. ok.
    > 0,247mm - lcd zazwyczaj 0,294, czasem zbliżają się do 0,26 - jeśli
    > miałbym zmieniać to pewnie na większy (stanąłby dalej), ale o podobnej
    > "gęstości" i nigdy kosztem wysokości pixelowej (nie interesuje mnie
    > rozmiar "filmowy" a ilość linii, szerokość niewiele daje), może
    > myślałbym o pivocie

    no. potwierdzam na moim crt moge tez spokojnie uzyskac 4pix/mm,
    (ale jak juz mowielem zwykle wole miec 2), kiedys bylem pod
    wrazeniem jak zobaczylem teledyski na psp - ostre jak olej,
    psp z tego co poszukalem w necie ma chyba tylko 5 pix/mm (obraz
    teledyskow byl w kazdym razie dobry), nowsze iphone maja
    podobno az 12 - ale nie pamietam dobrze obrazu bo zwykle
    uzywalem 3gs - te mialy obraz mz dosc dobry ale ostrego
    (czystego) wideo akurat tam nie odtwarzalem - a to co leci
    z youtuba to jakosciowo wyjatkowe smieci

    (znowu dopadl mnie jakis kryzys (przyczyna nieznana acz
    głąbosfera jak zwykle ma swój udział) od paru dni niczego
    nie chce mi sie ani napisac ani nauczyc i czuje sie
    fatalnie)

    fir (w krainie Mordor gdzie zaległy cienie)