  • 11. Data: 2011-05-21 17:13:32
    Temat: [OT] Re: program do benchmarków
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Przemek napisał:
    > Przemysław Ryk nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > Niby tak, ale ja starej daty jestem i jakoś nie mieści mi się to w głowie.
    > Przem

    Tak to świat informatyki zmierza od 8bitów (gdzie przy projekcie
    pracowało kilku ludzi i mieli kod "w głowie) - nauki ścisłej, do CZEGO?
    (GIGABAJTÓW nad którymi nikt nie panuje?, czy projekt nad którym autorzy
    nie panują może być dobry?) - do chyba sztuki czarnoksięskiej...
    "obłaskawiania" komputerów...

    W.P.

  • 12. Data: 2011-05-21 18:12:51
    Temat: Re: [OT] Re: program do benchmarków
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "W.P." napisał:

    > Tak to świat informatyki zmierza od 8bitów [...]
    > do CZEGO? (GIGABAJTÓW nad którymi nikt nie panuje?, [...]
    > - do chyba sztuki czarnoksięskiej... "obłaskawiania" komputerów...

    Własnie te GIGABAJTY umożliwiają zapanowanie zwykłemu klikaczowi nad
    maszyną. W przeciwieństwie do owych 8-bitowców, które własnie wymagały
    "sztuki czarnoksięskiej", w postaci choćby najprostszych zaklęć z
    Tajemniczej Księgi zatytułowanej złowrogo Podstawy ZX BASIC lub lektury
    heretyckich artykułów pod bluźnierczym tytułem "Głos Pana, czyli o
    przerwaniach w ZX Spectrum".

    JoteR

  • 13. Data: 2011-05-21 18:20:43
    Temat: Re: program do benchmarków
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Przemysław Ryk nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Podejrzewam, że sam niejednokrotnie tego typu decyzje podejmujesz. :)

    Pewnie tak, choć w świecie informatyki porządek mam wbudowany z defaultu i
    jak ktoś go zaburza, to mi jakoś tak dziwnie.
    No i nie mogę jakoś przełknąć tego: wolno chodzi bo za wolny komputer. Te
    same programy co kiedyś, wzbogacone o niewielka funkcjonalność nagle z paru
    mega pamięci dyskowej w gigabajty rosną, a wykorzystanie RAMu rośnie
    logarytmicznie. To śmietnik, a nie soft. No ale się mocno offtopicznie
    zrobiło.
    Przem

  • 14. Data: 2011-05-21 18:22:28
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    W.P. nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Tak to świat informatyki zmierza od 8bitów (gdzie przy projekcie
    > pracowało kilku ludzi i mieli kod "w głowie) - nauki ścisłej, do CZEGO?

    Co też miało swoje wady...

    > (GIGABAJTÓW nad którymi nikt nie panuje?, czy projekt nad którym autorzy
    > nie panują może być dobry?) - do chyba sztuki czarnoksięskiej...
    > "obłaskawiania" komputerów...

    Myślisz, że próbują obłaskawiać? Mam wrażenie, że "byle jakoś działało".
    Przem

  • 15. Data: 2011-05-21 18:26:35
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    JoteR nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> [...]
    > Tajemniczej Księgi zatytułowanej złowrogo Podstawy ZX BASIC lub lektury
    > heretyckich artykułów pod bluźnierczym tytułem "Głos Pana, czyli o

    E tam. Do odpalenia Prince of cośtam nikomu zaklęcia specjalne nie były
    potrzebne, a winword 16 bitowy w wersji 2.0 dla win 3.11 jakoś specjalnie
    wiele mniej niż 2007 nie robił. No a nawet jeśli wiele, to nie o tyle wiele,
    żeby to tłumaczyło wzrost jego objętości z paru mega, to gigabajtów (mówię o
    instalce, to sam exe dalej niewielki, ale nie exe się liczy).
    Przem

  • 16. Data: 2011-05-23 08:28:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 21 May 2011 17:30:25 +0200, Mateusz napisał(a):

    (ciach...)

    > Płatny?

    Z tego co kojarzę, to raczej nie.

    [ Toast: Za alkohol, przyczynę i rozwiązanie wszystkich problemów na ]
    [ świecie. (Homer Simpson) ]