  • Date: Mon, 30 Aug 2010 09:09:06 +0200
    From: LEPEK <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OT Re: [piatkowo]gowniarze w aucie

    MZ pisze:

    > Nie tłumaczę błędów postępem, tylko tym, że w tym nowoczesnym świecie
    > coraz łatwiej jest zrzucić zabieganym rodzicom odpowiedzialność za
    > dzieciaka innym, w tym na miedia.

    Bzdura. Jeśli rodzice się nie poczuwają, to zawsze i w każdych warunkach
    znajdą wymówkę.

    > Aha, mojemu ojcu jakoś nie przyszło do głowy żebym sam przestawiał auto
    > na parking strzeżony. Może dlatego że w latach 90 gdy robiłem prawko
    > parkingi strzeżone to była rzadkość i można było parkować normalnie pod
    > blokiem.

    Nie rozśmieszaj mnie. Też robiłem prawko w latach 90' (w wieku 17 lat).
    Parkingi strzeżone pod blokami to był standard (na obu końcach mojego
    był taki, a my z braku miejsc na nich i tak trzymaliśmy na trzecim
    kilkaset metrów dalej).

    > W każdym razie jako 14 latek nie dotykałem samochodu bez ojca obok (a i
    > z ojcem to się zdarzało bardzo rzadko i gdzieś na bocznych drogach), a
    > mając lat 17 owszem, jeździłem czasem bez prawka polnymi drogami FSO
    > 1500 kumpla (z kumplem obok) i remontowałem go razem z nim. Natomiast do
    > łba mi nigdy nie przyszło np. zabrać na nocną przejażdżkę kolesi
    > samochodem ojca (chociaż to był wtedy tylko Polonez).

    Ok, ja też nie wieku 14 lat, tylko może bardziej 16.
    Natomiast nie rozumiem, co za różnica, ile osób jest na pokładzie i czy
    kierowca przeklina...
    Nie, nie usprawiedliwiam, ale zauważam, że w porównaniu z durniem, który
    dla zabawy zapierdziela 180 km/h przez wioski to cicha msza przy bocznym
    ołtarzu. Oczywistym jest, że głupio zrobił, bo narażał nie tylko siebie,
    ale i pasażerów (+ oczywiście samochód).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm