    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Re: do poczytania i refleksji
    Date: Sat, 25 Jul 2009 13:12:06 +0200

    "Michal AKA Miki" h4aijk$p2r$...@i...gazeta.pl

    > Z moich wizyt w biedronkach (chyba ze 4 razy):
    > - wizyta 1 - OK.
    > - wizyta 2 - jak wszedlem do sklepu, to przeszedl obok mnie pijak, trzymajac w
    jednej rece flaszke wodki z polki, a w drugiej
    > zaje... dlugi srubokret, zeby sie mogl przebic przez ochrone...
    > Skonczylo sie bijatyka i wyniesieniem pijaka tylnym wyjsciem (na ziemi zostal
    srubokret i noz, znaleziony przy pijaczku)
    > - wizyta 3 - OK (po 2 latach przerwy)
    > - wizyta 4 (w ostatnia niedziele) - mialem nieszczescie byc na drodze uciekajacego
    gnojka (nie wiem, co ukradl, wlasnie
    > wychodzilem), a gnojek wyskoczyl mi na plecy, przewrocil i polecial dalej...
    niestety, ani ja, ani ochroniarz nie dogonilismy
    > gnojka...

    Przypomina się mi gnojek z PeKaO SA. Problem w tym, że tam nie było ochrony.

    Co do sprzedaży alkoholu -- na tym oparto budowanie klasy średniej
    (ja nazywam ją klasą pośrednią i mogą napisać, dlaczego tak nazywam)
    po upadku tak zwanego komunizmu. Zyski z alkoholu pozwoliły na budowanie
    dobrobytu ;) klasy średniej, na budowanie przejść granicznych, na budowanie
    finansowej pozycji Kościoła w Polsce....

    Niestety obok tych zysków są i straty -- jak w każdym biznesie są
    ,,przychody'' i ,,rozchody''. ;)

    IMO sprzedaż alkoholu to jak eutanazja -- zabijanie na życzenie.
    Problem w tym, że pijak zabija nie tylko siebie, ale i innych ze
    swego otoczenia. Teraz chyba Kościół szuka innej metody zarabiania.
    Ja proponuję zapładnianie za pieniądze. :) (proponuję artykuł
    w ostatnim Wprost)

    Zbudowana dzięki alkoholu (dzięki zabijaniu) klasa [po]średnia tak
    sobie ma ochotę na budowanie dobrobytu w Polsce i na opiekowanie
    się mniej zaradnymi, czyli pracownikami. Nie potrafi też budować
    cywilizacji przez wielkie C -- potrafi jedynie tanio kupić wódkę,
    ,,pomodlić się'' (de facto -- poprzeklinać) i drogo sprzedać
    pijaczkom, okradającym nierzadko swoje rodziny.

    Ja nie pije alkoholu prawie wcale. Ostatni raz wypiłem dwa kieliszki
    wina w czasie Wielkanocy roku 2007. Nie palę papierosów i nie ćpam
    leków czy innych narkotyków. (jem takie coś, jak: aspiryna, witamina
    C w sokach, sporadycznie leki typu antybiotyki)

    Mieszkam w Białymstoku, którego centrum przebudowano (za 25milionów
    złotych) w ostatnich paru latach tak, aby można było w centrum miasta
    sprzedawać piwo. :) Każda impreza w tym mieście to praktycznie popijawa.
    Rozstawia się dodatkowe stoliki, sponsorem imprezy zwyczajowo jest browar...

    Policjant z patrolu klnie -- może i piwo daje jakieś zyski miastu, ale
    pilnowanie pijaków kosztuje znacznie więcej... To w czasie juwenaliów....

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'