  • 1. Data: 2015-04-02 12:52:19
    Temat: Zabezpieczenie termiczne silniczka
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    W młynku do kawy, na uzwojeniu stojana był przyklejony bezpiecznik
    termiczny (w szereg z wirnikiem). Nie ma przejścia. Pisało na nim AUPO
    125 st P3-5A 250V D1 JET. ma postać rurki ceramicznej dł. 13 mm i fi 3.
    Czy ktoś wie na jakiej zasadzie toto działa? IMO to mógłby być
    bezpiecznik topikowy.
    Uzwojenia nie noszą śladów przegrzania a młynek się popsuł bodaj przy
    pierwszej próbie :) Czy to ma tendencję do działania bez powodu? Szukać
    jakiegoś zamiennika czy w ogóle go olać?
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 2. Data: 2015-04-02 13:47:32
    Temat: Re: Zabezpieczenie termiczne silniczka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek Maciejewski pisze tak:

> [...]
    > przy pierwszej próbie :) Czy to ma tendencję do działania bez
    > powodu? Szukać jakiegoś zamiennika czy w ogóle go olać?

    mechanism is a small meltable pellet that holds down a spring. When the
    pellet melts, the spring is released, separating the contacts and
    breaking the circuit

    http://en.wikipedia.org/wiki/Thermal_cutoff

    --
    Piotrek

    Let me see your war face. You have got a war face?

  • 3. Data: 2015-04-02 14:07:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 02 Apr 2015 13:47:32 +0200, PiteR napisał(a):

    > mechanism is a small meltable pellet that holds down a spring. When the
    > pellet melts, the spring is released, separating the contacts and
    > breaking the circuit
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Thermal_cutoff

    A dzięki. rozejrzę się za czymś podobnym.

  • 4. Data: 2015-04-02 18:42:26
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czy to ma tendencję do działania bez powodu?

    Zdecydowanie nie. No chyba, ze wirnik ma zwarcie, ale wtedy to juz nie
    "bez powodu";-)

    > Szukać
    > jakiegoś zamiennika czy w ogóle go olać?

    Ja bym olal i ew. bedac przy okazji w jakims sklepie, albo zamawiajac
    cos dorzucilbym taki bezpiecznik.
    http://www.piekarz.pl/pl/?group=150
    P.S. Sygnaturke masz slicznosciowa:-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2015-04-02 19:02:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 02 Apr 2015 18:42:26 +0200, Pawel O'Pajak napisał(a):

    > Ja bym olal i ew. bedac przy okazji w jakims sklepie, albo zamawiajac
    > cos dorzucilbym taki bezpiecznik.
    > http://www.piekarz.pl/pl/?group=150
    Znalazłem cos takiego w swoim sklepie za 3 zł, dam nieco gorętszy, na
    133 stC.

    > P.S. Sygnaturke masz slicznosciowa:-)
    Też mi się podoba, co wcale nie znaczy że uważam że Unia nam
    niepotrzebna :)

  • 6. Data: 2015-04-03 08:41:16
    Temat: [OT] Re: Zabezpieczenie termiczne silniczka
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > Też mi się podoba, co wcale nie znaczy że uważam że Unia nam
    > niepotrzebna :)

    Ale wg tekstu w wikisource oryginał Deklaracji Niepodległości
    ma 1321 słów (bez nagłówka i podpisów).

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 7. Data: 2015-04-03 10:26:33
    Temat: Re: [OT] Re: Zabezpieczenie termiczne silniczka
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Apr 2015 08:41:16 +0200, MKi napisał(a):

    > Ale wg tekstu w wikisource oryginał Deklaracji Niepodległości
    > ma 1321 słów (bez nagłówka i podpisów).

    Może autorowi sygnaturki zgubiła się jedynka. Dostawię ją żeby było
    zgodnie z prawdą. Lecz w sygnaturce nie o szczegół chodzi tylko pewien
    znak naszych czasów.

  • 8. Data: 2015-04-03 11:28:24
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 08:41, MKi pisze:

    > Ale wg tekstu w wikisource oryginał Deklaracji Niepodległości
    > ma 1321 słów (bez nagłówka i podpisów).

    Bo to taka mądrość z demotywatorów.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 9. Data: 2015-04-03 18:12:07
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale wg tekstu w wikisource oryginał Deklaracji Niepodległości
    > ma 1321 słów (bez nagłówka i podpisów).

    10 przykazan ma 60.
    Nie zmienia to faktu, ze za wymyslanie dyrektyw o szerokosci siedziska w
    traktorach jest wiecej kasy, niz nasze grupowe biznesy biorac pod uwage
    wiedze, ryzyko, konkurencje, inwestycje itp. No ale tak chciala wiekszosc...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa