    From: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!
    Date: Fri, 24 Jul 2009 15:37:38 +0200

    Órzytkownik "Michal AKA Miki" napisał:
    > Nieprawda, poniewaz sa systemy roznych producentow... kazdy stosuje swoje
    > standardy... Klient ma wybor, ktory system wybierze, jak rowniez
    > konfiguracje sprzetowa :) ...

    różne standardy wtyczek do sprzętu?
    własne standardy to powinien stosować do swojego auta/systemu, ale nie do
    wtyczek do urządzeń, bo niby co, producent radia samochodowego ma produkować
    cała masę wtyczek do różnych aut?
    jest to celoew działąnie na szkodę klienta, bo ogranicza go w doborze
    sprzętu:O(

    > Ale zauwaz, ze nawet dzisiaj jest kilkadziesiat rodzajow wtykow
    > sluchawkowych do wyboru.

    tak, wiem, istnieją dobre i złe rozwiązania, dobre jest tylko jedno:
    minidzek:O)
    i tylko producenci takich uniwersalnych wtyczek są uczciwi, bo konkurują
    jedynie jakością swoich mp3jek a nie rozwiązań pozamerytorycznych:O)

    > I wskaz mi tu monopoliste :D

    w sprawie wtyczek do komórek to zdaje sie sama unia sie wypowiedziała i
    zdaje się zabroniła stosować innych wtyczek słuchawkowych niż minidzek, tak
    cos słyszałem:O)

    > No nie mow, ze nie masz wplywu na sprzet, jaki kupujesz...

    sprzęt mogę sobie kupować jaki chcę, ale co z tego jak nie pasuje do systemu
    jaki chce?:O(

    > System - rowniez jest wybor na rynku... kwestia poznania i przekonania sie
    > do innych systemow... Nie ma systemow doskonalych, sa tylko takie, ktore
    > ci bardziej pasuja...

    no to powiedz mi co z tego że na rynku jest masa hujowych systemów, skoro
    żaden nie obsłuży mojego starego sprzętu i mojego starego oprogramowania?:O(