  • Data: 2021-03-30 21:41:25
    Temat: Re: [OT] Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jaki duży faktycznie to był zabrany rynek, nie zaprzeczam, że
    > znajdowały się wtedy korporacje czy instytucje używające w swojej
    > infrastrukturze sieciowej NT, ale raczej były to wyjątki, głównie
    > polityczne (pryncypałowie i decydenci owych instytucji po prostu
    > dostawali $$$ za wybranie NT).

    Mgliście pamiętam tamte dzieje, ale przypominam sobie, że wysyłano
    informatyków (tak się wtedy o wszystkich mających cokolwiek z
    komputerami wspólnego mówiło) na kursy, bo teraz jest era nowoczesnych
    serwerów NT, które zastąpią powszechnie stosowane serwery novelowe lada
    moment. No i trafiłem na taki kurs. Pięknie się toto sypało, zarządzanie
    było jedną wielką parodią. Nic już z tego nie pamiętam, ale sala z
    kilkunastoma NT i prowadzący próbujący ogarnąć co się dzieje. Ciągle coś
    komuś nie działało tak jak powinno. Albo działało, choć nie powinno :)

    Miłego.
    Irek.N.