    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [OT] Re: Pelna klatka? Co kupic?
    Date: Mon, 25 Apr 2011 01:45:29 +0200

    On 2011-04-24 19:18, Marek Wyszomirski wrote:
    > I co z tego? Ja po prostu nie zgadzam się z tezą, że mniejsza firma
    > oznacza większe kłopoty z serwisem. W tej kwestii może być bardzo różnie -
    > i firma o niedużym udziale rynkowym może bardziej dbać o jakość usług
    > serwisowych niż rynkowy potentat.

    A jednak im mniej danego produktu, tym trudniej o aparaturę serwisową i
    pomiarową oraz dobry magazyn części. Z czym sobie żytnia w sprawach sony
    dslr nie radzi to wysyłają zdaje się na Węgry. Zasady nie ma co do tego i
    owszem nawet mała firma może mieć kapitalny serwis albo to akurat Ty
    możesz się okazać, że mieszkasz w Węgrzech, hyhy :) Im mniejsze potrzeby
    na rynku tym jednak trudniej o ten serwis.

    > Sugerujesz ,że widząc, jak ktoś fałszuje rzeczywistość powinniśmy odwracać
    > głowę i nie zwracać na to uwagi? Ja takiej postawy nie akceptuję.

    Po pierwsze nie doszukuję się, że ktoś fałszuje czy innych teorii
    spiskowych. Nie będę też czytał każdego testu sony, po to by sprawdzać
    jaki humor miał redaktor, czy jego gusta zgodziły się z projektem sprzętu,
    aż wreszcie czy na coś można się obrazić. Po prostu mam to w nosie czy
    pochwalili aparat i jest super fajny czy jednak napisali że kompletne dno.
    Po drugie nie myślę w kategoriach akceptacji czy odrzucenia czegoś,
    mówiłem Ci, że każdy w sieci może pisać swoje głupoty do woli i
    sponsorowane lub nie. Jak na coś takiego trafię to zaśmieję się pod nosem,
    a nie będę nawoływał do krucjat.

    > Nie widzę związku. Nigdzie nie sugerowałem, ze nie zrobiłbym fajnego
    > zdjęcia innym sprzętem niż Pentax. Zresztą - robię zdjęcia nie tylko
    > Pentaxem (aktualnie również Konica-Minolta i Fuji, w przeszłości również
    > Panasonic)

    Nie napisałem, że Ty byś nie zrobił :)
    Chodziło o to że w każdym opisie masz gusta, sympatie, przyzwyczajenia i
    wiele takich tego kto pisze. Nie ma co z takiego tekstu robić mantry.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564