  • 31. Data: 2009-06-13 12:58:16
    Temat: Re: [OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Z firmami nie do końca jest tak jak z klientem "z ulicy".

    Czy Ty chociaż rozumiesz o czym pisałem.
    Przecież tylko o firmach mowa.

    Co do firm to również i one patrzą na koszty.
    Po jakie licho zmieniają opów i taryfy na korzystniejsze stawki?
    Dla przyjemności?

    Jeśli firma musi zapłacić 20 000 miesięcznie za telefony i ma możliwość
    oszczędzenia 3-4, a nawet i 9 tysięcy to zapewne skorzysta z takiej
    okazji. Będą mieli w ....... to że w koszty to mogą wrzucić bo tylko
    częściowo odzyskają tą kasę.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 32. Data: 2009-06-13 13:07:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 12:54:33 +0200, Flo napisał(a):

    > Dlaczego 1996/1998? Dla Ciebie dopiero w tych latach komórki zaistniały?

    A kto miał wcześniej komórkę? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 33. Data: 2009-06-13 13:16:57
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Olgierd pisze:

    > A kto miał wcześniej komórkę? ;-)

    No fakt. Na początku były to walizki :D

  • 34. Data: 2009-06-13 13:31:26
    Temat: Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: Kolec <p...@g...com>

    On 13 Cze, 13:02, Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Twoje postrzeganie jest ograniczone troszkę.
    > Obsługuję firmy, gdzie rachunki wynoszą nawet i 1400PLN/numer (mają po
    > kilka/naście numerów) i wierz mi, że patrzą na to czy to Play czy nie.
    > Zwracając im uwagę na cennik większość z nich zapewniała, że nie dzwonią
    > na numery Play.
    >
    > Trudno nie zauważyć różnicy gdy np. z Orange na Play płaci się 0,60
    > netto, a za resztę połączeń powiedzmy 0,20.

    Chciałbym zauważyć, że w taryfach biznesowych do PLAY są TAKIE SAME
    stawki jak do innych (np. Elastyczna - Plus). W nowych taryfach w
    ramach abo także nie ma rozróżnienia na Play i W3. Dopiero po
    przekroczeniu abo jest drożej.

  • 35. Data: 2009-06-13 13:35:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Flo" news:h107pd$bed$3@inews.gazeta.pl

> [...]
    > oszczędzenia 3-4, a nawet i 9 tysięcy to zapewne skorzysta z takiej
    > okazji. Będą mieli w ....... to że w koszty to mogą wrzucić bo tylko

    I chcesz mi powiedzieć, że jeżeli twój ważny kontrahent będzie miał numer w
    PLAY to ty nie będziesz do niego dzwonił bo po przez rozmowy z nim
    zaoszczędził kilka kafli w roku na telefonie? - trzeba patrzeć na to ile ten
    kontrahent daje ci zarobić dziś ale również ile będzie dawał ci zarabiać
    jutro. W moim przypadku nie patrzę na to gdzie dzwonię bo jeżeli ktoś
    prowadzi biznes i kość mu w tyłku ma z żalu strzelić, że przy rozmowie z
    kimś z PLAY zapłaci te 60 groszy za minutę niż 20 to już nawet nie warto
    tego komentować.
    Od kąd pewne osoby, z którymi współpracuję przeszły do PLAY rachunki w skali
    miesiąca (za wszystkie telefony) wzrosły raptem o około 200 - 300 zł. To
    dużo? dla mnie i "góry" nie. Jeżeli "góra" w innych firmach patrzy tylko na
    to aby na wszystkim oszczędzać niż robić pieniądze to już nie jest mój
    problem - może raczej powinni się zastanowić nad tym czy warto się bawić w
    biznes :)

    Z mojej strony to wszystko w tym temacie. Miłej soboty.

  • 36. Data: 2009-06-13 13:36:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.06.13.13.07.51@rudak.org

    > A kto miał wcześniej komórkę? ;-)

    Flo miał - chyba ;)

  • 37. Data: 2009-06-13 13:38:39
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Kolec pisze:

> [...]
    > stawki jak do innych (np. Elastyczna - Plus). W nowych taryfach w
    > ramach abo także nie ma rozróżnienia na Play i W3. Dopiero po

    Zgadza się ale to w ofercie Plus'a, i nie tylko w elastycznej ale też w
    kapitalnej (0,35) jak i w optymalnej (0,40).

    W Orange jest różnica dlatego tą sieć przytoczyłem.

  • 38. Data: 2009-06-13 13:40:16
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Flo miał - chyba ;)

    A czy coś złego w tym widzisz?
    Skoro była potrzebna to była. Ot i wszystko w temacie.

  • 39. Data: 2009-06-13 13:49:35
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jeżeli ktoś prowadzi poważny biznes i ma stałych kluczowych kontrahentów
    to zazwyczaj są oni skupieni w jednej sieci.
    Powiem więcej.
    W przypadku Plusa można tak zestawić usługi dla takich podmiotów, że za
    połączenia pomiędzy sobą nic nie będą płacić.
    Patrząc w druga stronę.
    Kto odejdzie do Play aby mieć 0,15 zł mniej za minutę skoro obecny
    operator może wprowadzić zmianę po której kontrahenci między sobą nic
    nie płacą?

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a także od fachowości doradcy
    wyznaczonego przez opa do obsługi konkretnej firmy.

    Miłej soboty.

  • 40. Data: 2009-06-13 14:10:51
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Flo" news:h10a84$bed$6@inews.gazeta.pl