  • 61. Data: 2009-06-13 19:30:45
    Temat: Re: [OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Jun 2009 19:44:29 +0200, Valdi.Pavlack wrote:
    >"Flo" news:h10njl$6t6$3@inews.gazeta.pl
    >
    >Co to oznacza? że byłeś dobry w tym co robisz/robiłeś. Boli fakt, że tacy
    >jak ty są w mniejszości a co za tym idzie skutecznie potrafią zrazić
    >człowieka do danej sieci.

    No ale widzisz jak to wygladalo: w efekcie jego pracy klient zaplacil
    mniej. To byl dobry czy byl zly w swojej pracy ? :-)

    Spadek rachunkow klienta jest wymierny, jego chec do zmiany operatora
    niewymierna :-)

    J.

  • 62. Data: 2009-06-14 07:27:26
    Temat: Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: "lb" <e...@w...pl>

    > Powiedz nam jeszcze ile jeden z operatorów W3 płaci ci za robienie koło
    > dupy
    > konkurencji :)

    Twoje insynuacje sa niczym nie poparte to nie moja wina ,ze akurat takie
    przygody mnnie spotkaly w kontaktach z play -rozumiem ,ze Ty nalezysz do
    wyjatkowo ''uswiadomionej " kadry PLAYa?

  • 63. Data: 2009-06-14 09:21:00
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Wymień trzech Twoich "ważnych kontrahentów": sprzątaczka, dozorca i kierowca?
    Akurat możesz byc w takiej branży (np. sprzatasz 10% powierzchni biurowej w W-wie).
    JaC

    -----

  • 64. Data: 2009-06-14 12:07:27
    Temat: Re: [OT]Re: Odej?cie z Plusa - szczegóły
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    J.F. pisze:

    > I co - nie dzwonicie do tych dostawcow, czy dzwonicie na stacjonarne ?

    Na większość produktów mamy kilku sprawdzonych dostawców u których ceny
    i czas realizacji są zbliżone, więc zamawiamy u następnego z listy. Jak
    się da kontaktować tylko przez stacjonarne to tak robimy.

    > Bo oszczedzac to jedno, ale zmieniac dobrego dostawce u ktorego
    > robicie kilka zamowien dziennie z tego powodu ze ma troche drozszy
    > telefon .. no chyba ze to jakis strasznie przegadany towar i trzeba
    > pol godziny zamawiac ..

    Zamówienie to jedno, potem kwestie dostaw, potem jeszcze coś, przy
    najprostszym towarze gada się kilka razy. A różnica w cenie nie jest
    "trochę" tylko około 2,5raza drożej

    > Na podobnej zasadzie powinniscie preferowac dostawcow ktorzy maja
    > telefony w wybranej przez was sieci ..

    Często tak się dzieje.

  • 65. Data: 2009-06-14 12:55:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Jun 2009 14:07:27 +0200, .Zykfryd. wrote:

> [...]
    >
    >Zamówienie to jedno, potem kwestie dostaw, potem jeszcze coś, przy
    >najprostszym towarze gada się kilka razy. A różnica w cenie nie jest

    I w efekcie np oszczedzacie 3zl na telefonach, ale wybieracie towar
    20zl drozszy, ze spozniona dostawa, ktora powoduje przestoj itp ..

    J.

  • 66. Data: 2009-06-14 13:16:33
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    J.F. pisze:

    > I w efekcie np oszczedzacie 3zl na telefonach, ale wybieracie towar
    > 20zl drozszy, ze spozniona dostawa, ktora powoduje przestoj itp ..

    Pewnie tak też się może zdarzyć.
    Na szczęście na przejście do Play zdecydowali się Ci mało poważni którzy
    byli o te przykładowe 20pln drożsi i regularnie spóźniali dostawy, teraz
    są o dodatkowe 3pln drożsi i już nikt nawet nie myśli o tym żeby u nich
    zamawiać.

  • 67. Data: 2009-06-14 14:28:35
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "lb" news:4a34a6b9@news.home.net.pl
    > rozumiem ,ze Ty nalezysz do
    > wyjatkowo ''uswiadomionej " kadry PLAYa?

    Trafiłeś w samo sedno ;)

  • 68. Data: 2009-06-14 22:05:48
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "K" napisał:

    > archaiczne telefony typu se k750i mogły cały czas wysyłać mmsy
    > w play, aż nagle play zabrał tym telefonom taką możliwość

    Ale cały czas piszesz o wysyłaniu do UK? Bo w obrębie PL nie ma z tym
    żadnego problemu.

    JoteR

  • 69. Data: 2009-06-15 10:29:53
    Od: "Yataman" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Flo" napisał w wiadomości
    > 1. Pamiętaj, że zazwyczaj wracający do Plus'a (szczególnie po braku
    > akceptacji zmian regulaminu) systemowo mają włączaną konieczność wpłacenia
    > kaucji w wysokości 760zł.

    ** A to ciekawostka !! Możesz wyjaśnić na akiej podstawie sieć Minus ma
    prawo do przetwarznia moich danych osobowych, skoro nie łączy mnie (po
    odejściu) żadna umowa....

    I po drugie... Odejście z Minusa (po 8 latach i 5 numerach, klient
    indywidualny).. Czemu... Bo pazerny konsultant ma zakonotowany tylko jeden
    schemat.. Przedłużenie umowy tak, ale nie z obniżką abonamentu, ni z
    obniżeniem kosztów za 1 min i broń Boże nie znowym telefonem z dolnej półki
    ( o średniej i górnej nie wspomnam; ponadto dla przykładu Szajsung F480 w
    Minusie 247 zł w Play.... sprawdź sobie... Oferta dla przedłużających w
    Minusie umowę i telefon SEC902 790 zł - w Play 299 zł przy tej samej
    taryfie... Obniżka za 1 min do 60 gr.... w Play max od 39 do 45 gr)....

    Do nikogo z indywidualnych z sieci Minus nikt nie dzwoni (przy przenoszeniu
    numeru), po prostu nie mają dla nich oferty....Dla indywidualnych lepsz jest
    każda inna sieć... A co do gustów - Play, Era, Orange, czy Plus..... O tym
    się nie dyskutuje, zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie chciał być w Pusie i
    płacić wysoie rachunki.....Bo w Plusie liczy się tylko sprzedaż dla nowego
    klienta i rozlicza się konsultantów za nowych klientów (wiadomo statystyka)
    !!!

    Pozdrawiam

  • 70. Data: 2009-06-17 13:37:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 20:20:10 +0200, Marcin Nowak napisał(a):

    > 2. Czy Plus stara się jakoś zatrzymać takich klientów?

    No więc właśnie się dowiedziałem:

    - umowa wypowiedziana na 6 miesięcy przed jej zakończeniem (umowa bez
    telefonu, ok. 50 zł miesięcznie),
    - propozycja Plusa to nowe warunki: umowa na rok, 75 minut za 12,50 zł
    miesięcznie, co daje jakieś 17 groszy za minutę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?