  • 21. Data: 2009-06-13 10:08:12
    Temat: Re: [OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: rafal <r...@n...none>

    X pisze:

    > -zmiana operatora przy numerze 5xx-xxxxxx oznacza że nieświadomi
    > pomarańczowcy będą dzwonić o wiele drożej do moich rodziców i gdyby się
    > zorientowali ile płacą, przestaliby dzwonić, a rodzice wydaliby więcej
    > dzwoniąc do nich...

    Czyli do marca ani rodzice do nikogo, ani nikt do rodziców nie dzwonił?
    Smutne to...

    Jakaś paranoja jak krótka jest pamięć ludzi. ... Zwłaszcza, że niektórzy
    mają ciągle stare taryfy gdzie minuta do playa nadal wynosi w okolicach
    60 gr/min.

  • 22. Data: 2009-06-13 10:37:17
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jasne, bo porządne firmy dzwonią na 0-709-...
    JaC

    -----

    > To chyba mówimy o firmach garażowych..., które nie będą dzwonić bo jest drożej.
    > Normalnie rozpiernicza mnie takie podejście do biznesu, no ale czego ja wymagam -
    WITAMY W POLSCE!

  • 23. Data: 2009-06-13 10:42:32
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > W zeszłym roku ze Słowacji bezproblemowo wysyłałem sms'y z Play.

    smsy wysylalem i dzialalo ok,
    dzwonilem i w roamingu do polandu,
    i w roamingu na niemieckie komorki
    i dzialalo ok - ciekawe tylko jaki rachunek przyjdzie :).

    natomiast mms'a wyslac nie moglem -
    - jakakolwiek bym siec wybral
    po kilku sekundach mielenia
    pojawial sie jakis blad (blad sieci?)

    > Bezproblemowo miałem zasięg w polskich Tatrach.

    jak bylem na Rysach to widzialem z 10 sieci chyba
    w tym jedna wegierska - szkoda, ze wtedy nie zrobilem
    zdjecia komorce :)

    > Bezproblemowo też spędzam czas wolny bo na numer z puli Play (pomimo, że
    > jest w Orange) nikt nie dzwoni. :)

    o wadach rozmawiamy - nie o zaletach :)

  • 24. Data: 2009-06-13 10:54:33
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    tl pisze:

    > Z powyższego wynika, że dopiero od wymuszonej przez playa obniżki taryf u
    > innych opów ludzie zaczęli do Ciebie dzwonić bo od 1996/98 mieli za drogo ?

    Dlaczego 1996/1998? Dla Ciebie dopiero w tych latach komórki zaistniały?

    Widzisz co chcesz widzieć i pewnie trudno Ci cokolwiek wytłumaczyć.

    Jakbyś zerkną troszkę poniżej napisanego przeze mnie tekstu to
    zauważyłbyś moje numery zaczynające sie trzema różnymi prefiksami z
    czego właśnie na ten Play-owy prawie nikt nie dzwoni (znajomi wiedzą, że
    to nie Play i dzwonią).

    Co do zbawiennego działania Play na obniżkę cen to Twoja pamięć jest
    słabiutka. Pojawienie się Heyah wstrząsnęło rynkiem. Play nie miał z tym
    nic wspólnego bo go jeszcze nie było.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 25. Data: 2009-06-13 11:02:18
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > To chyba mówimy o firmach garażowych..., które nie będą dzwonić bo jest
    > drożej. Normalnie rozpiernicza mnie takie podejście do biznesu, no ale czego
    > ja wymagam - WITAMY W POLSCE!

    Twoje postrzeganie jest ograniczone troszkę.
    Obsługuję firmy, gdzie rachunki wynoszą nawet i 1400PLN/numer (mają po
    kilka/naście numerów) i wierz mi, że patrzą na to czy to Play czy nie.
    Zwracając im uwagę na cennik większość z nich zapewniała, że nie dzwonią
    na numery Play.

    Trudno nie zauważyć różnicy gdy np. z Orange na Play płaci się 0,60
    netto, a za resztę połączeń powiedzmy 0,20.

  • 26. Data: 2009-06-13 11:36:00
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ąćęłńóśźż" news:h0vvot$sqk$1@news.wp.pl

    > Jasne, bo porządne firmy dzwonią na 0-709-...
    > JaC

    Odpowiadaj pod cytatem.

  • 27. Data: 2009-06-13 11:40:12
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Flo" news:h100vu$bed$2@inews.gazeta.pl

    > Twoje postrzeganie jest ograniczone troszkę.

    To samo mogę powiedzieć o twoim postrzeganiu.

    > Obsługuję firmy, gdzie rachunki wynoszą nawet i 1400PLN/numer (mają po
    > kilka/naście numerów) i wierz mi, że patrzą na to czy to Play czy nie.

    Ja znam firmy gdzie rachunki są podobne bądź wyższe i jeżeli trzeba gdzieś
    zadzwonić to się dzwoni a nie patrzy jaka to sieć. (m. in. obecny kurwidołek
    przyjaciela ze szkolnej ławy któremu pomagam stawiać pierwsze kroczki na
    trudnym padole polskiego przedsiębiorcy he he he)

    > Zwracając im uwagę na cennik większość z nich zapewniała, że nie dzwonią
    > na numery Play.

    Pozdrów ich :)

    > Trudno nie zauważyć różnicy gdy np. z Orange na Play płaci się 0,60
    > netto, a za resztę połączeń powiedzmy 0,20.

    Droższe dzwonienie wrzucasz w koszty. Z firmami nie do końca jest tak jak z
    klientem "z ulicy".

  • 28. Data: 2009-06-13 12:19:34
    Temat: Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jun 13, 1:02 pm, Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Trudno nie zauważyć różnicy gdy np. z Orange na Play płaci się 0,60
    > netto, a za resztę połączeń powiedzmy 0,20.

    No ale wtedy ci ładują konto kiedy dzwonią z innej sieci. To po
    piewrsze...
    Po drugie, co cię obchodzi że ktos co do ciebie dzwoni płaci więcej?
    Nie widzisz, że może to być zaletą? Np. kiedy masz dość bzdurnych
    telefonów od ludzi których nie stać na połączenie?

    PS. A kto jest właścicielem Play? Czy to nie jest czasem firma polska?
    Jedyna już na rynku?

  • 29. Data: 2009-06-13 12:33:48
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    >PS. A kto jest właścicielem Play? Czy to nie jest czasem firma polska?

    Polska, Polska, Polska........................
    Tylko chlera ci udziałowcy zagraniczni debilu

  • 30. Data: 2009-06-13 12:57:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "adam" news:h106dd$r8s$1@news.onet.pl

    > Tylko chlera ci udziałowcy zagraniczni debilu

    Zabłysnąłeś kulturą - brawo!