  • Data: 2009-06-13 16:56:30
    Temat: Re: [OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Flo" news:h10kqn$6t6$1@inews.gazeta.pl

    > Dlaczego bierzesz wszystko do siebie? Przestajesz być obiektywny (o ile
    > byłeś)

    W końcu odpowiadałeś na mój post, więc chyba jest rzeczą oczywistą, że twoje
    słowa wziąłem do siebie :)

    > Mam pewne doświadczenia i przynajmniej wiem o czym piszę. Nie muszę
    > teoretyzować.

    A czy ja gdzieś teoretyzowałem? Sam prowadzę działalność gospodarczą w PL
    oraz po części w DE więc co niego mogę o tym powiedzieć. W kwestiach
    księgowych orłem nie jestem, ale od tego mam swoją lubą :)

    > Nie rozumiem ca w tym śmiesznego.

    W tym, że twoja odpowiedź zabrzmiała jak czysta reklama oferty Plusa, a te
    pozostawiają wiele do życzenia... ale to już rozmowa na inny temat.

    > Tylko współczuć.

    Dziękuję. Już pozbyłem się tego balastu.