  • Data: 2009-06-15 10:29:53
    Temat: Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: "Yataman" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flo" napisał w wiadomości
    > 1. Pamiętaj, że zazwyczaj wracający do Plus'a (szczególnie po braku
    > akceptacji zmian regulaminu) systemowo mają włączaną konieczność wpłacenia
    > kaucji w wysokości 760zł.

    ** A to ciekawostka !! Możesz wyjaśnić na akiej podstawie sieć Minus ma
    prawo do przetwarznia moich danych osobowych, skoro nie łączy mnie (po
    odejściu) żadna umowa....

    I po drugie... Odejście z Minusa (po 8 latach i 5 numerach, klient
    indywidualny).. Czemu... Bo pazerny konsultant ma zakonotowany tylko jeden
    schemat.. Przedłużenie umowy tak, ale nie z obniżką abonamentu, ni z
    obniżeniem kosztów za 1 min i broń Boże nie znowym telefonem z dolnej półki
    ( o średniej i górnej nie wspomnam; ponadto dla przykładu Szajsung F480 w
    Minusie 247 zł w Play.... sprawdź sobie... Oferta dla przedłużających w
    Minusie umowę i telefon SEC902 790 zł - w Play 299 zł przy tej samej
    taryfie... Obniżka za 1 min do 60 gr.... w Play max od 39 do 45 gr)....

    Do nikogo z indywidualnych z sieci Minus nikt nie dzwoni (przy przenoszeniu
    numeru), po prostu nie mają dla nich oferty....Dla indywidualnych lepsz jest
    każda inna sieć... A co do gustów - Play, Era, Orange, czy Plus..... O tym
    się nie dyskutuje, zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie chciał być w Pusie i
    płacić wysoie rachunki.....Bo w Plusie liczy się tylko sprzedaż dla nowego
    klienta i rozlicza się konsultantów za nowych klientów (wiadomo statystyka)
    !!!