    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Date: Sat, 13 Jun 2009 17:15:08 +0200

    ".Zykfryd." news:h10fap$89j$1@news.wp.pl

    > Nie zrozumiałeś mnie, powiem inaczej, wolisz spać w lepszym hotelu czy
    > wydać tą kasę na telefon tylko dlatego że ktoś przeniósł sobie numer do
    > Play a Ty dzwonisz do niego zamiast do jego konkurenta który ma numer w
    > W3. Tak samo wolisz kupić do firmy lepsze auto czy wydać to na telefony?

    Tak jak ci napisałem po tym jak pewne osoby z którymi współpracuje
    (współpracujemy) przeszły do PLAY'a rachunki wzrosły o kilka stówek w skali
    miesiąca. W skali roku daje to 2 - 3 tysiące. Tak jak napisałem nie są to
    dla mnie duże koszty, które np. na tle wykupu noclegu (nie kimamy w 4
    gwiazdkowych hotelach) czy kupna samochodu dostawczego nie są jakąś kwotą
    bagatelną.

    Dla mnie większym problemem od tego ile wzrosły rachunki jakie płacę za
    telefony jest to, że np. nie mogę odliczyć VATu za paliwo, noclegi itp.
    które są kupione za granicą i są jednocześnie związane z pracą. No ale jak
    to się mówi - za dobrze by było :)

    Pozdrawiam.