  • Data: 2009-06-13 11:40:12
    Temat: Re: [OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Flo" news:h100vu$bed$2@inews.gazeta.pl

    > Twoje postrzeganie jest ograniczone troszkę.

    To samo mogę powiedzieć o twoim postrzeganiu.

    > Obsługuję firmy, gdzie rachunki wynoszą nawet i 1400PLN/numer (mają po
    > kilka/naście numerów) i wierz mi, że patrzą na to czy to Play czy nie.

    Ja znam firmy gdzie rachunki są podobne bądź wyższe i jeżeli trzeba gdzieś
    zadzwonić to się dzwoni a nie patrzy jaka to sieć. (m. in. obecny kurwidołek
    przyjaciela ze szkolnej ławy któremu pomagam stawiać pierwsze kroczki na
    trudnym padole polskiego przedsiębiorcy he he he)

    > Zwracając im uwagę na cennik większość z nich zapewniała, że nie dzwonią
    > na numery Play.

    Pozdrów ich :)

    > Trudno nie zauważyć różnicy gdy np. z Orange na Play płaci się 0,60
    > netto, a za resztę połączeń powiedzmy 0,20.

    Droższe dzwonienie wrzucasz w koszty. Z firmami nie do końca jest tak jak z
    klientem "z ulicy".