  • Data: 2009-06-13 13:35:37
    Temat: Re: [OT]Re: Odejście z Plusa - szczegóły
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Flo" news:h107pd$bed$3@inews.gazeta.pl

    > Jeśli firma musi zapłacić 20 000 miesięcznie za telefony i ma możliwość
    > oszczędzenia 3-4, a nawet i 9 tysięcy to zapewne skorzysta z takiej
    > okazji. Będą mieli w ....... to że w koszty to mogą wrzucić bo tylko
    > częściowo odzyskają tą kasę.

    I chcesz mi powiedzieć, że jeżeli twój ważny kontrahent będzie miał numer w
    PLAY to ty nie będziesz do niego dzwonił bo po przez rozmowy z nim
    zaoszczędził kilka kafli w roku na telefonie? - trzeba patrzeć na to ile ten
    kontrahent daje ci zarobić dziś ale również ile będzie dawał ci zarabiać
    jutro. W moim przypadku nie patrzę na to gdzie dzwonię bo jeżeli ktoś
    prowadzi biznes i kość mu w tyłku ma z żalu strzelić, że przy rozmowie z
    kimś z PLAY zapłaci te 60 groszy za minutę niż 20 to już nawet nie warto
    tego komentować.
    Od kąd pewne osoby, z którymi współpracuję przeszły do PLAY rachunki w skali
    miesiąca (za wszystkie telefony) wzrosły raptem o około 200 - 300 zł. To
    dużo? dla mnie i "góry" nie. Jeżeli "góra" w innych firmach patrzy tylko na
    to aby na wszystkim oszczędzać niż robić pieniądze to już nie jest mój
    problem - może raczej powinni się zastanowić nad tym czy warto się bawić w
    biznes :)

    Z mojej strony to wszystko w tym temacie. Miłej soboty.