    From: ".Zykfryd." <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [OT]Re: Odej?cie z Plusa - szczegóły
    Date: Sat, 13 Jun 2009 16:26:22 +0200
    Sender: x...@c...chello.pl

    J.F. pisze:

    > Tylko o jakiej firmie mowa i co ona za interesy zalatwia - znaczek
    > pocztowy za 1.50 kupuje ze przyglada sie na ktorym numerze o te grosze
    > drozej?

    Mylisz się, w dzisiejszym wyśrubowanym biznesie każdy grosz się liczy, a
    grosz do grosza i zbierze się miarka. Załóżmy że firma (wszystkie
    telefony w firmie) rozmawia z jakimś dostawcą (wszystkie telefony
    dostawcy) tylko 1000 min miesięcznie to ta groszowa różnica na minucie
    robi się już kwotą liczoną w set złotych co rocznie daje już tysiące, a
    im większa firma tym większa to kasa, załóżmy że mamy tylko 3 takich
    mądrych co do Playa poszli i gadamy z nimi po te 1000min (liczone jako
    cała firma), chciał byś mieć ta kasę?
    Mój pracodawca każe tankować nam na wybranych stacjach tylko dlatego że
    wynegocjował coś koło 3gr na litrze zniżki, podobnie mamy polecenie nie
    dzwonić na numery dostawców o których wiemy że są w Play, zalecenie nie
    dotyczy numerów klientów.