  • 11. Data: 2011-06-21 05:11:23
    Temat: Re: Nie kupujcie telefonów Apple
    Od: z <z...@g...pl>

    Animka pisze:

    > To już lepsze zdjęcia robi mój telefon LG.
    > https://picasaweb.google.com/100917731673404686737/B
    lachosmrodyPrzyjezdzajaceDoSzkoY?authkey=Gv1sRgCNHO0
    cXMz6Sqdw

    Pokaż coś w słabym oświetleniu.

  • 12. Data: 2011-06-21 06:01:01
    Temat: Re: [OT] Re: Nie kupujcie telefonów Apple
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "prg" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > I bardzo fajnie, bo ostatnimi czasy stojąc daleko od sceny widzi się tylko
    > las rąk z aparatami tak jakby nagranie fatalnej jakości filmiku i
    > wrzucenie na youtube było celem koncertu.

    kiedys byly zapalniczki w gorze....

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2011-06-21 08:03:38
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 21 Cze, 01:11, z <z...@g...pl> wrote:

    BlachosmrodyPrzyje...

    > Pokaż coś w słabym oświetleniu.

    Z, tu https://picasaweb.google.com/lh/photo/YaK_BY6GyM62d_
    KV3v72NzZHJmGHZGY5ZLGNfz01RgY?feat=directlink
    masz przy słabym oświetleniu robione badziewnym HTC... Sorki, ale jak
    dla mnie HTC bije jabłcoka na głowę jeżeli chodzi o jakoś fotek...

  • 14. Data: 2011-06-21 08:18:49
    Od: z <z...@g...pl>

    Mackenzi pisze:

> [...]
    > masz przy słabym oświetleniu robione badziewnym HTC... Sorki, ale jak
    > dla mnie HTC bije jabłcoka na głowę jeżeli chodzi o jakoś fotek...

    Miałem na myśli z użyciem lampy błyskowej (np.SEK800) :-)
    Wiem to nie ta liga. Nie będę się znęcał :-)

  • 15. Data: 2011-06-21 08:42:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 10:18:49 +0200, z napisał(a):

    > Miałem na myśli z użyciem lampy błyskowej (np.SEK800) :-)
    > Wiem to nie ta liga. Nie będę się znęcał :-)

    k800 z lampą błyskową robi gorsze zdjęcia niż BB 9870 z led, zwłaszcza z
    niewielkiej odległości. Z większej nie robi wcale, bo lampa nie sięga, więc
    pozostaje bardzo wąski margines odległości w którym sobie jako tako radzi.
    Przy tym kręci FATALNEJ jakości filmiki, w odróżnieniu od nowszych
    telefonów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 16. Data: 2011-06-21 10:04:06
    Od: z <z...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > pozostaje bardzo wąski margines odległości w którym sobie jako tako radzi.
    > Przy tym kręci FATALNEJ jakości filmiki, w odróżnieniu od nowszych

    BB 9870 nie znam ale porównywałem kilka modeli SE z ledami w tym W995,
    LGKU990 z ksenonem i wszystkie wymiękały. Robiłem fotki w tym samym
    ciemnym pokoju.
    Wiem że filmy są do bani ale jeśli mam robić fotki w trudnych warunkach
    (bo do tego ma służyć foto w telefonie) to stanęło na razie na SEK810 :-)

    Jeśli piszesz o blackberry 9780 to może masz też porównanie z nokią N8.
    Cena podobna :-)

  • 17. Data: 2011-06-21 10:10:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 12:04:06 +0200, z napisał(a):

    > Jeśli piszesz o blackberry 9780 to może masz też porównanie z nokią N8.
    > Cena podobna :-)

    Mam porównanie, ale nie ma porównania :-))))
    Poważnie - kamerka w N8 to obok ekranu jedyne z dwóch zalet tego telefonu,
    jest świetna. K800 wychodzi przy tym jakby był modelem nie sprzed 5 a
    sprzed 10 lat. Oczywiście mam na mysli zdjęcia, bo to co kręci k800 w ogóle
    nie zasługuje na miano filmów. A N8 robi całkiem sympatyczne video w
    jakości HD
    Jak ktoś chce miec małpkę z dobrą kamerką z której chce sporadycznie raz na
    jakis czas zadzwonić, to N8 jest świetnym wyborem. :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 18. Data: 2011-06-21 10:31:47
    Od: z <z...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Jak ktoś chce miec małpkę z dobrą kamerką z której chce sporadycznie raz na
    > jakis czas zadzwonić, to N8 jest świetnym wyborem. :-)

    O podłączeniu klawiatury, myszki i monitora nie wspominając :-)

    Jak jest z płynnością nagrania. Były w necie pierwsze filmy cokolwiek
    się przycinające a tego bym nie zdzierżył.
    Lepiej wpakować sie w SE Satio czy dozbierać do N8?

  • 19. Data: 2011-06-21 10:38:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 12:31:47 +0200, z napisał(a):

    > Jak jest z płynnością nagrania. Były w necie pierwsze filmy cokolwiek
    > się przycinające a tego bym nie zdzierżył.
    > Lepiej wpakować sie w SE Satio czy dozbierać do N8?

    ciężko powiedzieć, N8 miałem za krótko w rękach, ale SE daaawno niczego
    dobrego nie pokazał, może Xperia Arc, ale tu też pewności nie mam.
    W każdym razie bawiąc sie w symbiana, zdecydowanie brałbym Nokię, bo daje
    to kilka istotnych korzyści - OVI maps, nowa wersja symbiana Anna za 1.5
    miesiąca, której SE raczej na pewno nie dostanie itp.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 20. Data: 2011-06-21 11:24:59
    Od: atm <...@v...pl>

    > kiedys byly zapalniczki w gorze....

    teraz iLightery ;]