    Subject: Re: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Newsgroups: pl.comp.programming
    <c...@g...com>
    <n2kae1$tp8$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl> <n2nsvi$dfb$1@speranza.aioe.org>
    <3...@4...net>
    <n2pdfe$k0p$1@node1.news.atman.pl>
    <565053ea$0$687$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2puc6$bua$2@speranza.aioe.org>
    <56509261$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2q873$38j$1@speranza.aioe.org>
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
    Date: Sat, 21 Nov 2015 18:43:11 +0100

    W dniu 2015-11-21 o 18:04, AK pisze:

    > No wlasnie na tym, ze chetnie dalbym ci w morde za te (obrazajace mnie
    > i moja wiare) kompletnie nieuprawnione slowa. Tak zwyczajnie. To co
    > spotkamy sie ?
    > Bo wiesz.. ja jestem takim chrzescijaninem, ze jak mnie uderza w policzek
    > to oddaje w oba. Boisz sie honorowo dostac w morde ? :)

    Czemu optymistycznie zakładasz, że pozwolę ci dać sobie w mordę?
    Głupotą jest bicie kogokolwiek, a już na pewno niehonorowo to jest bić
    starszego od siebie, więc jeszcze od tych wymachów się spocisz czy coś...

    > Idioci jednak nie powinnio decydowac o tak waznych rzeczach jak Panstwo.
    > To zbyt powazna sprawa.

    W pełni się z tobą zgadzam.
    Więc dlaczego głosowałeś na PiS?

    > Alez jest!
    > Tyle, ze po "rzadzach" PO, trzeba byc niespelna rozumu aby na
    > _kogokolwiek_ z tzw "salonu" glosowac. Tylko tyle :)

    To czemu głosowałeś na PiS?

    > Masz wiecej w sobie z Hitlera (nienawisc) niz caly znany mi PiS :)

    Chcesz powiedzieć, że nie wiesz na kogo głosowałeś?

    > Nie wiem jeszcze. Mnie lesbijki nie przeszkadzaja/nie zaszkodza :)

    To czemu głosowałeś na PiS?

    > No jesli Twoi oddawali zycie, aby nie bylo Polski na wzor IIRP to ktoz
    > to mogl byc inny jak nie "oficjery" LWP albo AL ? :)
    > _Napewno_ nie AKowcy.

    Jaki chory proces myślowy musiałeś przejść, żeby dojść do takiego
    wniosku?
    Zafiksowałeś się na tym LWP, AK... a ja myślałem o tym, żeby się wojna
    nie powtórzyła...
    Dla ciebie to zbyt banalne, albo zbyt skomplikowane żeby na to wpaść. I
    nie wiem co gorsze.

    > 96% :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr