  • 31. Data: 2009-01-09 20:28:24
    Temat: Re: [OT]Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Luczak" <a...@s...akcent.pl> napisał w wiadomości
    news:4967a7f7$1@news.home.net.pl...
    > Ja rozumiem internet daje poczucie animowości, bezkarności, itd, nie będę się
    > zniżał by odpowiadać takiemu osobnikowi.

    Osobniku! Po chuj więc mi odpowiadasz? Rżniesz jakiegoś wkurwejebanego hrabiego.
    A temat był prosty - jaki aparat?. I nie pierdol tu o artyźmie Kucza, bo On
    chyba w tej chwili albo wali konia będąc dumnym, że Go tak pięknie wychwaliłeś,
    albo śmieje się jak większość czytająca Twój hrabiowski post:-)

    --
    McGregor

  • 32. Data: 2009-01-09 20:53:51
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Andrzej Luczak pisze:

    > Jeśli przykładowo Kuczu ukończy swój kolejny projekt motocyklowy,
    > zawierający własnego pomysłu wahacz wykonany z jednego kawałka
    > aluminium, nietaktem będzie pytać go o typ użytej tokarki.

    Nie umiem wytoczyc wahacza na tokarce. Moge go co najwyzej wyfrezowac na
    frezarce :) BTW. Wahacz juz przerobilem, bez uzycia tokarki ale z
    uzyciem frezarki i spawarki. Nazwy spawarki nie pamietam, frezarka to
    indyjski Kirloskar.
    Pilnikow z Castoramy nie uzywam bo to syf.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 33. Data: 2009-01-09 20:55:18
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    McGregor pisze:

    > I nie pierdol tu o artyźmie Kucza

    Bym Ci odpowiedzial ale mi sie nie chce.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 34. Data: 2009-01-09 20:58:21
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Bym Ci odpowiedzial ale mi sie nie chce.

    Nie wymagałem odpowiedzi...

    --
    McGregor

  • 35. Data: 2009-01-09 20:58:46
    Temat: Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    marcinu pisze:

    > Rewelacyjne zdjęcia.
    > Proszę o podanie modeli aparatów którymi były robione.

    Zacytuję autora wątku:

    na pytania, na ktore sa odpowiedzi w
    tekscie, przez wzglad na cierpliwosc
    innych czytaczy nie bede odowiadal

    pomogę, a co mi tam- relacja, dzień 11, polecam pobieżną analizę zdjęć
    ze sterczącymi lufami
    --
    AL F650 & LC4

  • 36. Data: 2009-01-09 21:04:14
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    McGregor pisze:

    > Nie wymagałem odpowiedzi...

    Dziekuje bo bym musial bluzgac :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 37. Data: 2009-01-09 21:07:27
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    > Dziekuje bo bym musial bluzgac :)

    Nie przeraża mnie, to jak pewnie zauważyłeś.

    --
    McGregor

  • 38. Data: 2009-01-09 21:08:26
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    McGregor pisze:

    > Nie przeraża mnie, to jak pewnie zauważyłeś.

    No wlasnie to mnie martwi. Przeciez to czytaja dzieci ze smigacza !

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 39. Data: 2009-01-09 21:09:43
    Od: Magic <m...@w...pl>

    marcinu pisze:
    > Użytkownik "buzar" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > Rewelacyjne zdjęcia.
    > Proszę o podanie modeli aparatów którymi były robione.

    Ja myślę że to był K810i bo mnie wychodzą całkiem podobne.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 40. Data: 2009-01-09 21:11:57
    Od: "ArtekGS" <p...@i...pl>

    > Jak Ci malo wrazen, to odkop gdzies z dna archiwum posty PawlaACE,
    > jak one Cie nie rusza to ja juz nie wiem co.
    > Kazdy pisaty ma swoj styl, kazdy czytaty lubi inny,
    > mi na przyklad podobala sie relacja z
    > pewnej wyprawy by Rogal :-) lol

    *** Paweł kiedyś chyba zarzucil krótki tekst typu: "Dlaczego jeżdzę
    motocyklem" - dobrze myślę ? Może coś pomyliłem, wiem, ze tamten teks był
    arcydziełem... ;-)

    Co do opisów podróży, to raczej nie czytam - za szybko mnie nudzą. Chciałem
    wyrazić moją opinię, tego chciał autor wiec sobie pozwoliłem ;-)