  • 41. Data: 2009-01-09 21:12:16
    Temat: Re: [OT]Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:gk8ech$t1d$1@news.wp.pl...
    > No wlasnie to mnie martwi. Przeciez to czytaja dzieci ze smigacza !

    Od tych dzieci to pewnie ja jeszcze bym się nauczył niezłych, nowych bluzgów:-)

    --
    McGregor

  • 42. Data: 2009-01-09 21:34:22
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 09 Jan 2009 22:12:16 +0100, McGregor <grzechryba <"wp.pl>"> wrote:

    [...]
    > Od tych dzieci to pewnie ja jeszcze bym się nauczył niezłych, nowych
    > bluzgów:-)

    Szczerze wątpię, myślę że one to głównie entuzjazm a nie technika :->

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 43. Data: 2009-01-09 22:01:25
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Kuczu pisze:

    > Nie umiem wytoczyc wahacza na tokarce. Moge go co najwyzej wyfrezowac na
    > frezarce :) BTW. Wahacz juz przerobilem, bez uzycia tokarki ale z
    > uzyciem frezarki i spawarki. Nazwy spawarki nie pamietam, frezarka to
    > indyjski Kirloskar.
    > Pilnikow z Castoramy nie uzywam bo to syf.

    Dziękuję za wyczerpującą i rzeczową wypowiedz, podaną mi na tacy w
    czystej polszczyźnie ;-). Postaram sie zapamiętać zapamiętać- tokarka w
    drewnie, frezarka w metalu

    --
    AL F650 & LC4

  • 44. Data: 2009-01-09 22:02:33
    Temat: Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "ArtekGS" <p...@i...pl> wrote
    > *** Paweł kiedyś chyba zarzucil krótki tekst typu: "Dlaczego jeżdzę
    > motocyklem" - dobrze myślę ?

    Nie wiem, widocznie mnie nie zachwycil.
    Dla mnie arcydzielem byly jego streszczenia wyprawy nad Bajkal
    i oczywiscie Elefantentrefen uralem.

    > Co do opisów podróży, to raczej nie czytam - za szybko mnie nudzą.
    > Chciałem wyrazić moją opinię, tego chciał autor wiec sobie pozwoliłem ;-)

    cyt:
    "Chciałbym kiedyś przeczytać, "połknąć" relację z wyprawy motocyklowej jak
    dobrą książkę, opowieść, która mnie porwie.."

    Wiesz co piszesz?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 45. Data: 2009-01-09 22:07:01
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Andrzej Luczak pisze:

    > Postaram sie zapamiętać zapamiętać- tokarka w drewnie, frezarka w metalu

    Bzdura. Tokarka toczy a frezarka frezuje. Rodzaj materialu nie ma
    znaczenia. w sporym uproszczeniu: w tokarce material sie obraca a
    narzedzie przesuwa, we frezarce odwrotnie.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 46. Data: 2009-01-09 23:17:42
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Kuczu pisze:

    > Bzdura. Tokarka toczy a frezarka frezuje. Rodzaj materialu nie ma
    > znaczenia. w sporym uproszczeniu: w tokarce material sie obraca a
    > narzedzie przesuwa, we frezarce odwrotnie.

    Rozmumiem. Aby pozostać w temacie wątku jeszcze jedno pytanie. Jak kupie
    taką frezarke (indyjski Kirloskar) oraz spawarkę nie z Castoramy to
    "bede takie harleye robił" jak Ty?

    --
    AL F650 & LC4

  • 47. Data: 2009-01-09 23:51:34
    Od: "ArtekGS" <p...@i...pl>

    > Wiesz co piszesz?

    *** Czytać, widzę ze nauczyli. Ale inteligencji, to natura juz poskąpiła..

  • 48. Data: 2009-01-10 00:28:33
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "ArtekGS" <p...@i...pl> wrote

    > *** Czytać, widzę ze nauczyli. Ale inteligencji, to natura juz
    > poskąpiła..

    Ze znow zacytuje: "niech sie dzieci z onetu ucza.."

    a teraz wniosek: skoro nie czytasz to skad wiesz ze nie ma takich o jakich
    marzysz?
    a teraz EOT bo flame wars mnie nie bawia.
    Wystarczajaco duzo jest na prm slodkiego pierdzenia skuterkach i naszywkach.
    yupi yupi
    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 49. Data: 2009-01-10 08:12:29
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Andrzej Luczak pisze:

    > Rozmumiem. Aby pozostać w temacie wątku jeszcze jedno pytanie.

    W temacie watku jest Gruzja. Ja nie bylem w Gruzji i sie nie wybieram.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 50. Data: 2009-01-10 12:52:27
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

    Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > Dodałbym jeszcze, że od 100kg masy spoczynkowej ;)

    ROTFL :)

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800