  • 21. Data: 2009-01-09 18:14:31
    Temat: Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: Akastefan <a...@o...eu>

    Hej!

    marcinu wrote:

    > Użytkownik "buzar" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > Rewelacyjne zdjęcia.
    > Proszę o podanie modeli aparatów którymi były robione.

    Ja również proszę o te informacje :)

    fajna wyprawa, gratuluję!
    pozdrawiam
    --
    Stefan

  • 22. Data: 2009-01-09 18:27:17
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Akastefan" <a...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ja również proszę o te informacje :)

    tak, modele aparatów i wersje fotoszopa;)

  • 23. Data: 2009-01-09 18:37:48
    Temat: Re: [OT]Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    > Nie dokonca, w dobie cyfrowek to juz nie takie proste.
    > Ale zeby uproscic ten, z tylu (najczesciej z tylu) decyduje jedynie
    > o tym jak bedzie wygladal kadr no i moze ekspozycja jesli wie co to jest.
    Jeśli ten "z tyłu" kumaty to i sprzęt fotograficzny wybierze odpowiedni
    do potrzeb. Jak ktoś nie ma talentu/wiedzy foto to informacja o typie
    aparatu nie zda mu sie na nic. Kup najdroższy aparat, bez gwarancji
    otrzymania poprawnych fotek.
    Jest taka znana przypowieść:

    Przyjecie. Wsrod gosci jest znany fotograf. Gospodyni mowi:
    - Robi Pan swietne zdjecia! Musi miec Pan drogi aparat!
    Gosc odchrzaknal tylko. Wychodzac rzekl calujac Gospodynie w reke:
    - Wybornie Pani gotuje! Musi miec Pani drogie garnki!

    Dedykuję ją wszystkim pytaczom o użyty aparat
    --
    AL F650 & LC4

  • 24. Data: 2009-01-09 18:47:32
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Luczak" <a...@s...akcent.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Kurwa, pojebało was? Człowiek zapytał jakim aparatem foty robione. Tyle. A tu
    kurwa jebana dyskusja, czy pytacz jest dobrym fotografem, czy może pedałem? A
    może jest debilem? Kurwa, pojebało niektórych...

    --
    McGregor

  • 25. Data: 2009-01-09 18:56:45
    Od: "marcinu" <m...@o...pl>

    Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Kurwa, pojebało was? Człowiek zapytał jakim aparatem foty robione. Tyle. A
    > tu kurwa jebana dyskusja, czy pytacz jest dobrym fotografem, czy może
    > pedałem? A może jest debilem? Kurwa, pojebało niektórych...

    Siemka
    Dobrze powiedziane.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 26. Data: 2009-01-09 19:06:28
    Od: "ArtekGS" <p...@i...pl>

    Fajnie, poprawnie napisana relacja. Szkoda, że opisałeś same suche fakty,
    bez obiektywnych, subiektywnych ocen innych, bez upiększeń i ubarwień.

    Całe to pisanie rodzi tęsknotę za wakacjami, urlopem i możliwością wyjazdu.
    Chciałbym kiedyś przeczytać, "połknąć" relację z wyprawy motocyklowej jak
    dobrą książkę, opowieść, która mnie porwie..

    Tutaj przyznaje, odpuściłem po 9 stronie.. - Ty się podniecałeś wyprawą,
    atmosferą, klimatem, a mnie podajesz suche fakty - stąd znudzenie.

    I tak wiem, że to co przelałeś na stronę, to kupa pracy - szacun.

    Dobrze, ze już niedługo wakcje...

    Pzdr.

  • 27. Data: 2009-01-09 19:15:32
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    marcinu pisze:
    ...>8
    > Siemka
    > Dobrze powiedziane.

    To ja Ci odpowiem tak bys zrozumial:)

    Jezdzisz szescsetka? to jestes d... nie motocyklista!
    Motocyklisci zaczynaja sie powyzej tysiaca :)))

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 28. Data: 2009-01-09 19:39:19
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    McGregor pisze:
> [...]
    > A tu ........ dyskusja, czy pytacz jest dobrym fotografem, czy może
    > pedałem? A może jest debilem? .......... niektórych...

    Ja rozumiem internet daje poczucie animowości, bezkarności, itd, nie
    będę się zniżał by odpowiadać takiemu osobnikowi.

    Odpowiadając pytaczom o aparat. Pewnych pytań nie powinno się zadawać,
    gdyż często są nietaktem, temu miała służyć przytoczona dykteryjka.
    Jeśli przykładowo Kuczu ukończy swój kolejny projekt motocyklowy,
    zawierający własnego pomysłu wahacz wykonany z jednego kawałka
    aluminium, nietaktem będzie pytać go o typ użytej tokarki. Pomijam fakt,
    że odpowiedź może brzmieć- zestaw pilników z Castoramy.
    Z fotografią jest podobnie, z czego wielu nie zdaje sobie sprawy. Niskie
    ceny popularnych lustrzanek sprawiają, że popularne jest myślenie typu
    co mam kupić by robić dobre zdjęcia.
    Jaki jest przepis na trasę wokół morza Czarnego- Triumph Tiger 955i oraz
    aparat jaki miał Buzar. Tylko jeśli powtórzy ją McGregor to nie zabiorę
    się za czytanie jego realcji.
    Pytanie do autora wątku- przy pisaniu relacji jakich słowników używałeś?
    Przepraszam, żartowałem :-)

    --
    AL F650 & LC4

  • 29. Data: 2009-01-09 19:44:59
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    Sir Piernik pisze:
    > marcinu pisze:
    > ...>8
    >
    > To ja Ci odpowiem tak bys zrozumial:)
    >
    > Jezdzisz szescsetka? to jestes d... nie motocyklista!
    > Motocyklisci zaczynaja sie powyzej tysiaca :)))

    Dodałbym jeszcze, że od 100kg masy spoczynkowej ;)

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 30. Data: 2009-01-09 19:58:05
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "ArtekGS" <p...@i...pl> wrote

    > Całe to pisanie rodzi tęsknotę za wakacjami, urlopem i możliwością
    > wyjazdu. Chciałbym kiedyś przeczytać, "połknąć" relację z wyprawy
    > motocyklowej jak dobrą książkę, opowieść, która mnie porwie..

    Jak Ci malo wrazen, to odkop gdzies z dna archiwum posty PawlaACE,
    jak one Cie nie rusza to ja juz nie wiem co.
    Kazdy pisaty ma swoj styl, kazdy czytaty lubi inny,
    mi na przyklad podobala sie relacja z
    pewnej wyprawy by Rogal :-) lol

    --
    -=[Spider A.J.]=-