  • 11. Data: 2011-04-17 13:49:31
    Temat: Re: Eko driving
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Krzysztof 45" <m...@v...pl>>
    > Niech POpaprańcy powiedzą Ci jak to jest, tylko czy to będzie do
    > łyknięcia. Jawnie naród mają za stado baranów.

    No, ty to jesteś wspaniałym przykładem takiego barana...

  • 12. Data: 2011-04-17 14:12:23
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 13:24:17 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Czerwiec 2008
    > Na światowych giełdach baryłka - 131,14 $
    > Na stacjach w Polsce, litr Pb95 - 4,70 zł
    > Marzec 2010
    > Na światowych giełdach baryłka - 113,28 $
    > Na stacjach w Polsce, litr Pb95 - 5 zł

    Tak dla porządku podaj jeszcze kurs dolara w obu wypadkach. Chyba że ci do
    tezy nie pasuje i lepiej przemilczeć.

    > Niech POpaprańcy powiedzą Ci jak to jest, tylko czy to będzie do
    > łyknięcia.

    Zauważalna jest prawidłowość, że osobnik piszący wersalikami każdy zbitek
    liter "p" i "o", ma coś z głową.

    AK

  • 13. Data: 2011-04-17 14:18:04
    Temat: [OT] Re: Eko driving
    Od: R <b...@p...pl>

    > Ceny buraka cukrowego w skupie
    > styczeń 2011 - 0,93 zł za kg buraka - 3,20-3,30 zł kg cukru w sklepie
    > początek lutego 2011 - 0,75 zł za kg - 3,80-3,90 kg cukru
    > koniec lutego 2011 - 0,66 zł za kg - 5 zł kg cukru
    >
    > Niech POpaprańcy powiedzą Ci jak to jest, tylko czy to będzie do
    > łyknięcia. Jawnie naród mają za stado baranów.

    Nie popaprańcy tylko naczelni Faktu i SE, bo cukru jakoś na półkach nie
    zabrakło a naród głupi robił zapasy na najbliższe 10 lat.

    R.

  • 14. Data: 2011-04-17 14:19:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Apr 2011 13:24:17 +0200, Krzysztof 45 wrote:
    >Ceny buraka cukrowego w skupie
    >styczeń 2011 - 0,93 zł za kg buraka - 3,20-3,30 zł kg cukru w sklepie
    >początek lutego 2011 - 0,75 zł za kg - 3,80-3,90 kg cukru
    >koniec lutego 2011 - 0,66 zł za kg - 5 zł kg cukru

    A nie jest to jakos tak ze burakow nie nalezy przechowywac, bo traca
    cukier ? Cos takiego pamietam - ze cukrownictwo znaczy "szybko".

    >Niech POpaprańcy powiedzą Ci jak to jest, tylko czy to będzie do
    >łyknięcia. Jawnie naród mają za stado baranów.

    Ale czy to ich wina ?
    Co najwyzej mozna w Unii protestowac odnosnie kwot cukrowych czy
    rezerw.

    J.

  • 15. Data: 2011-04-17 14:30:30
    Temat: Re: [OT] Re: Eko driving
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Apr 2011 14:18:04 +0200, R wrote:
    >Nie popaprańcy tylko naczelni Faktu i SE, bo cukru jakoś na półkach nie
    >zabrakło a naród głupi robił zapasy na najbliższe 10 lat.

    Byc moze nie zabraklo dlatego ze podniesli cene.
    Ludzie odlozyli zakupy, ale do zniw buraczanych jeszcze z pol roku.

    Albo dlatego ze z uwagi na te cene niektorzy przywiezli z Niemiec.
    A w Niemczech pozwalaja kupic 5 kg :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-04-17 14:36:54
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Andy Niwinski napisał(a):
    > No, ty to jesteś wspaniałym przykładem takiego barana...
    ON kupuje po 3pln a cukier po 3,60pln
    Zdrówka życzę POpaprańcu.
    --
    Krzysiek

  • 17. Data: 2011-04-17 14:44:18
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a):
    > Tak dla porządku podaj jeszcze kurs dolara w obu wypadkach. Chyba że ci do
    > tezy nie pasuje i lepiej przemilczeć.
    Polityka monetarna państwa to decyzje z kosmosu?

    Cofnijcie się do czasów gdy rozmawiano o wstąpieniu polski do Unii, i
    o różnicach cen i o ich wyrównaniu.
    Nie ma to jak winić kurs dolara.
    --
    Krzysiek

  • 18. Data: 2011-04-17 15:10:22
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Apr 2011 14:30:30 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Byc moze nie zabraklo dlatego ze podniesli cene.

    Ceny poszły w górę bo ciemny lud zaczął masowo wykupywać cukier.
    Dochodziło do tego, że cukru brakowało na półkach. Wcale bym się nie
    zdziwił gdyby się okazało, że cała ta operacja z cukrem to jakiś
    zabieg związany z nadwyżkami cukru w magazynach.

    >Ludzie odlozyli zakupy, ale do zniw buraczanych jeszcze z pol roku.

    I cukier tanieje. W Lidlu już jest po 4.29, w Biedronce po 4.19.
    Jeszcze miesiąc i ceny spadną do poziomu sprzed paniki cukrowej :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-04-17 15:11:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Apr 2011 15:10:22 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >I cukier tanieje. W Lidlu już jest po 4.29, w Biedronce po 4.19.
    >Jeszcze miesiąc i ceny spadną do poziomu sprzed paniki cukrowej :)

    I paliwo też chyba powoli tanieje. W czwartek płaciłem za ON 4,97.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-04-17 15:25:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Apr 2011 15:10:22 +0200, jerzu wrote:
> [...]
    >zdziwił gdyby się okazało, że cała ta operacja z cukrem to jakiś
    >zabieg związany z nadwyżkami cukru w magazynach.

    Panika sie raczej wziela z poludniowych krajow, ktore w tym roku
    dotknely kleski.

    Byc moze sprawa podobna jak tu kolega pisal o ropie - na gieldach
    obroty wielokrotnie przekraczaja produkcje, handluje sie fikcja, nagle
    kogos przyparlo i ceny skoczyly znacznie bardziej niz trzeba.

    >I cukier tanieje. W Lidlu już jest po 4.29, w Biedronce po 4.19.

    W Kaulfandzie po 3.99, a puder po 3.90

    >Jeszcze miesiąc i ceny spadną do poziomu sprzed paniki cukrowej :)

    Byc moze. Mozliwe tez ze dzieki temu iz ludzie oproznili szafki.

    Ja tam profilaktycznie przywiozlem z Niemiec :-)
    U nich ciagle po 0.65 euro.

    J.