  • 21. Data: 2011-04-17 16:04:11
    Temat: Re: Eko driving
    Od: rafal000 <r...@p...onet.pl>

    W dniu 17.04.2011 13:49, marjan pisze:

    > Wydaje mi się natomiast, że trochę zmniejszył się ruch, korki trochę
    > mniejsze. Ale to tylko moje subiektywne, niczym nie poparte wrażanie.

    U mnie te same odczucia.

  • 22. Data: 2011-04-17 16:05:42
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *lukz* w wiadomości news:ioegco$llr$1@news.onet.pl napisał(a):
    > Heh, na pewno to zauwazyliscie. Odkad ceny paliw ostro poszly w gore,
    > ludzie zaczeli sporo wolniej i oszczedniej jezdzic ;)

    Ludzie zaczeli jeździć wolniej, jeżdżą wrecz jak łamagi.

    > Pedza teraz takie slimaki 90km/h po autostradzie, poza miastem 70km/h
    > maksymalnie, nie patrzac ze za nimi sie juz niezly korek zrobil, itd..

    Wczoraj miałem wrażenie że 30-40kmph to prędkość nie do przekroczenia przy
    braku korka w mieście, tylko jedno mnie zastanawia, jak wyprzedzę takiego
    łamagę to nagle się okazuje że można szybciej i mniej oszczędnie...

    > Nawet miszczowie w drogich autach, ktorzy rok temu palili gumy gdzie sie
    > tylko da, teraz grzeczne jada w sznureczku.. ;)

    A to mnie wręcz zdumiewa, niejednokrotnie kapelusznik jeździ sprawniej niż
    lanser w bajeranckiej furze.
    Ta magiczna granica jest straszna bo jeździ się marnie i mało płynnie.

    > Ciekawe, jak beda wygladac statystyki wypadkow za jakis czas, teoretycznie
    > ruch sie uspokoil. Moze po prostu tu jest sposob na zmniejszenie
    > wypadkowosci - podniesc ceny na 10zl za litr i juz :)

    :-/

    > Z ciekawosci, sam sprobowalem eko drajwingu, staram sie nie przekraczac
    > 2000 obrotow, co przy moim dieslu daje jakies 80-90 km/h na 5 biegu. No
    > nie powiem spalanie mocno spadlo.. Jednak slimaczenie 50km/h droga krajowa
    > za jakims eko dziadkiem jest jednak nie na moje nerwy.. ;)

    Spróbuj nie przekraczać 1000 obrotów na minutę :-)
    I nie używaj słowa ecodriving w tym kontekscie bo nawet nie zbliżyłeś sie z
    opisem do tego stylu jazdy :-)

    Pozdr

  • 23. Data: 2011-04-17 16:07:45
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *rafal000* w wiadomości news:ioes0r$8ea$1@news.onet.pl napisał(a):
    > U mnie te same odczucia.

    A czas przejazdu przy mniejszych korakch się skrócił? Ja niestety zauważyłem
    że płynnośc ruchu zanika bo każdy chce jeździć bez dotykanai gazu... Korki
    mniejsze a jeździ się gorzej, ot źle pojety ecodriving :-/

    Pozdr

  • 24. Data: 2011-04-17 16:22:59
    Temat: Re: [OT] Re: Eko driving
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-17 15:10, jerzu pisze:

    > I cukier tanieje. W Lidlu już jest po 4.29, w Biedronce po 4.19.
    > Jeszcze miesiąc i ceny spadną do poziomu sprzed paniki cukrowej :)

    O ile mi się coś nie popier... to w Auchan wczoraj widziałem po około
    3zł za kilogram - oczywiście na półce kartka że 5kg na osobnika :D
    Nie zwracam uwagi na cenę bo cukru nie używam ;)

    Pozdrawiam !

  • 25. Data: 2011-04-17 16:24:01
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-17 15:11, jerzu pisze:

    > I paliwo też chyba powoli tanieje. W czwartek płaciłem za ON 4,97.

    Paliwa tanienia ja tam nie widzę, za to widzę że $ jakby spadał w dół :)

    Pozdrawiam !

  • 26. Data: 2011-04-17 17:19:51
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > Akurat co do Bio to tez ciagle sie zastanawiam :P

    bo BIO 100 jest sprzedawane poniżej kosztów
    aby spełnić wymóg "ilustam" procent biokomponentów
    w całości sprzedawanego paliwa.

    czyli żeby w zwykłym było np. tylko 3% które akceptują producenci
    to trzeba X litrów sprzedać z zawartością 100%

    no i cena skusić nabywców.

    a widmo każdy chce być na jak najmniejszym minusie.

  • 27. Data: 2011-04-17 18:06:33
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 16:24:01 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Paliwa tanienia ja tam nie widzę, za to widzę że $ jakby spadał w dół :)

    Zaniepokoiłbym się, gdyby spadał do góry :)

    AK

  • 28. Data: 2011-04-17 19:19:10
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-04-17 18:06, Andrzej Kubiak wrote:

    > Zaniepokoiłbym się, gdyby spadał do góry :)
    >
    > AK

    Nieważne w ktorą stronę, ważne by spadał ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 29. Data: 2011-04-17 19:20:17
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-04-17 16:22, Czarek Daniluk wrote:

    > O ile mi się coś nie popier... to w Auchan wczoraj widziałem po około
    > 3zł za kilogram - oczywiście na półce kartka że 5kg na osobnika :D

    Żadem problem obrócić do samochodu i z powrotem po 5kg. :-)

    > Nie zwracam uwagi na cenę bo cukru nie używam ;)

    Ja spożywam tylko "przetworzony" ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 30. Data: 2011-04-17 20:40:59