  • 1. Data: 2011-04-16 23:50:21
    Temat: fotoradar-Szczecin
    Od: " A" <a...@g...pl>

    Witam mam takie pytanie po jakim czasie przychodzi mandat z fotoradaru,dzis
    blysnelo mi na 70:(,jak z punktami karnymi?Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-17 00:19:07
    Temat: Re: fotoradar-Szczecin
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-16 23:50, A pisze:
    > Witam mam takie pytanie po jakim czasie przychodzi mandat z fotoradaru,dzis
    > blysnelo mi na 70:(,jak z punktami karnymi?Pozdrawiam

    BTW
    Ja się właśnie zastanawiam nad taką sprawą. Od kiedy wprowadzili
    FR, to dwa razy błysnęło mi z FR potocznie nazywanym przez
    użytkowników CB - "śmietnik". Taka biała skrzynka na kółkach
    z dwoma otworami. W sumie jak na tyle lat, to niezły wynik.
    I za każdym razem w ciągu od 2 tygodni do pół roku przychodziło
    zdjęcie z odpowiednim listem przewodnim. Jednak w ciągu 5 lat
    z FR umieszczonych na masztach błysnęło mi z 5 razy i ani razu
    żadne zdjęcie nie przyszło. Ostatnie we wrześniu.

    Czy FR na masztach to tylko straszaki, czy miałem szczęście?

  • 3. Data: 2011-04-17 08:01:02
    Od: MS <e...@o...pl>

    W dniu 2011-04-17 00:19, megrims pisze:

> [...]
    > żadne zdjęcie nie przyszło. Ostatnie we wrześniu.
    >
    > Czy FR na masztach to tylko straszaki, czy miałem szczęście?

    Mi błysneło na maszcie zurad 23 lutego, list przewodni dostałem na
    początku kwietnia. 69/50 100 pln i 2 pkt

  • 4. Data: 2011-04-17 23:20:05
    Od: " " <a...@g...pl>

    Co niektorzy mówia ze w dzien nie powinno widac błysku i ze to atrapa ale
    najwidoczniej błysnelo przy 70 mialam jakos lekko pow 90:(prosta droga no
    coz,bedzie nauczka:)

  • 5. Data: 2011-04-18 02:24:32
    Od: "Toshi" <z...@v...pl>

    Użytkownik " A" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fotoradaru,dzis
    > blysnelo mi na 70:(,jak z punktami karnymi?Pozdrawiam

    Gdzie Ci na Zuradzie błysneło w Szczecinie?

  • 6. Data: 2011-04-18 09:52:56
    Od: MS <e...@o...pl>

    W dniu 2011-04-18 02:24, Toshi pisze:
    > U?ytkownik " A"<a...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Gdzie Ci na Zuradzie b?ysne?o w Szczecinie?

    Błyska ten przy parnicy w stronę prawobrzeża, tylko nie wiem czy zbiera
    z 3 pasa czy ze wszystkich 3 pasów :-)

  • 7. Data: 2011-04-18 10:54:09

    No dokładnie mi też tam własnie błysnęlo jechalam środkowym pasem :)