  • Data: 2011-06-09 21:21:30
    Temat: Re: [OT] Re: Czym si? r??ni cyna?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Jun 2011 20:43:24 +0000 (UTC), User & wrote:
> [...]

    Tak sie doczytalem ze czteroetylku olowiu dodawalo sie 0.15-1.5 g/litr
    benzyny. Zakladajac przebieg 15kkm rocznie i spalanie rzedu 1500 l,
    to jest okolo 1kg olowiu emitowanego przez rure.

    >Brednie.
    >Zuzyty akumulator to okolo 30zl w skupie.
    >Widziales kiedys walajacy sie stary akumulator? Ja nie.

    No, prawde mowiac to dawniej stawialem przy smietniku .. i reszta mnie
    juz nie interesowala - zlomiarze zabrali cenny surowiec, czy
    smieciarze uciazliwy odpad.

    te 30 zl to kaucji przy zakupie nowego.

    u nas w kraju wiekszosc rteci bierze sie z wegla, i taka swietlowka
    oszczedza wiecej rteci w kominach elektrowni niz sama zawiera.

    J.