  • 21. Data: 2013-04-21 21:01:01
    Temat: Re: [OT] Przenośny źródło bajek z Pendriva/WiFi
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Ale ten telefon nie wytrzyma dłużej niż 2 godziny.
    > A modem na kabelku to paranoja. No i co wówczas,

    Ale to Ty potrzebujesz internetu po 3G, nie ja, mi starczy wifi i net z
    telefonu przez góra pół godziny dziennie nie dwie godziny czy jeszcze
    dłużej.

  • 22. Data: 2013-04-22 00:42:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Padre" kl1di4$bq9$...@m...internetia.pl

    I tak właśnie napisałem:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kkv1td$1ke$...@s...aioe.org

    > IMO w obecnych czasach (Aero2) warto
    > szukać tabletów z dualsimem, nie z dualcorem.

    > mi starczy wifi i net z telefonu przez góra pół
    > godziny dziennie nie dwie godziny czy jeszcze dłużej.

    -=-

    Przeszedłem się obok Biedronki -- widzę tam za niecałe
    5 stów plnów tablet Acera o przekątnej ekranu 7". Można
    wiedzieć, o jakim tablecie teraz rozmawiamy, skoro
    rozmawiamy o 10 calach?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2013-04-22 23:52:33
    Od: Padre <P...@n...net>

    http://www.mytab.eu/tablet-mytab-10-dualcore/

  • 24. Data: 2013-04-23 17:58:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Padre" kl4bvr$s3p$...@m...internetia.pl

    > http://www.mytab.eu/tablet-mytab-10-dualcore/

    IMO cena (niskością swą) nie poraża.
    Czy ten tablet nie ma w ogóle BT?
    IMO BT (na dodatek 3, nie 2) przydaje się.

    Ja bym raczej kupił coś, co ma i GPS, i BT3, i 3/4G.
    Szybkość procesora IMO nie zostanie wykorzystana,
    a dziecko mogłoby uczyć się posługiwania mapami,
    co może być atrakcyjniejsze od fascynacji bajkami.
    Mapa to jakby bajka, ale IMO ciekawsza? Prawdziwa
    bajka niesie przekaz, który dla dziecka zazwyczaj
    jest zbyt trudny do rozumnego odebrania, zaś bajka
    bez przekazu zazwyczaj jest nudniejsza niż mijana
    właśnie okolica.

    Do oglądania bajek wystarczy znacznie mniejsza moc obliczeniowa.

    Ale nic mi do tego, co kto komu kupuje za swoje pieniądze.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2013-04-24 00:28:40
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in message
    > Nie mają dostępu do sklepu, nie czy nie mają dostępu do niektórych
    > aplikacji z tego sklepu?

    nie maja zainstalowanych google apps (trzeba zrootowac, zainstalowac
    recovery, zaflashowac stosownego zipa, czesto pogrzebac tez w build.prop
    wszystko jest do zrobienia ale czasem niezbyt latwo)

    > Bo jeśli tablet nie ma odbiornika GPS, to
    > raczej programy używające tego odbiornika nie będą funkcjonowały
    > poprawnie. ;)

    ale zazwyczaj dadza sie zainstalowac, to czy dana apka sie wyswietli
    w play store zalezy m.in. od zawartosci pliku build.prop na urzadzeniu

    > I czy są w Polsce dostępne tablety produkowane poza Chinami?

    chodzilo mi o chinskie firmy garazowe, wypuszczajace jeden,
    dwa modele i zwijajace interes oraz wszelakiego rodzaju tablety
    noname bedace praktycznie prototypami czy produkowane na potrzeby
    sprzedawcow takich jak focalprice, dx, pandawill, byuincoins, etc. etc.
    nie o sam fakt produkcji w Chinach

    jezeli pod tabletem podpisuje sie jakas mniej lub bardziej znana firma
    to mozna zakladac ze soft jest *w miare* normalny, ale jezeli nic sie
    nie da o niej znalezc to mozna skonczyc z jakims wynalazkiem na a13,
    bez jakiegokolwiek wsparcia, z preinstalowanymi chinskimi aplikacjami
    i cieszyc sie ze nie wykastrowali jezyka angielskiego z systemu

  • 26. Data: 2013-04-24 01:14:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m4rkiz" kl71p2$cls$...@d...me

    > nie maja zainstalowanych google apps (trzeba zrootowac, zainstalowac
    > recovery, zaflashowac stosownego zipa, czesto pogrzebac tez w build.prop
    > wszystko jest do zrobienia ale czasem niezbyt latwo)

    Gdy ja chcę coś zainstalować na smartfonie -- instaluję to z telewizora
    lub notebooka. Ale znam ludzi instalujących celowo bez wiadomej aplikacji
    googlowej -- najpierw ciągną pożądaną aplikację, później ją gdzieś składują
    (bo kolejna wersja może być jakoś zła -- i bywa, że jest zła) i dopiero po
    tym instalują ,,ręcznie'' na urządzeniu docelowym.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2013-04-24 08:36:12
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    3d wrote:
    > W ciemnym zaułku dnia Thu, 18 Apr 2013 16:43:09 +0200, "
    > ....:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> wymamrotal:
    > polskich.
    > odtwarzanie

    > Nie wiem czy to reprezentatywne, ale YT na moim tablecie ledwo
    > działa, przerywa,
    > nie zasysa odpowiednio do przodu i robi przerwy... moim zdaniem YT na
    > androidzie
    > jest niedopracowana technologią.

    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 28. Data: 2013-04-24 08:48:55
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    3d wrote in <news:almarsoft.7596732935163748385@news.task.gda.pl

    > Nie wiem czy to reprezentatywne, ale YT na moim tablecie ledwo
    > działa, przerywa, nie zasysa odpowiednio do przodu i robi przerwy..

    Dzis sprawdzilem na budrzetowym PENTAGRAM Eon PRIME 2 (procesor Allwinner
    Tech A13 1.0 GHz, 512MB RAM): YT odtwarzane jest plynnie, nie przerywa.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info