    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Przenośny źródło bajek z Pendriva/WiFi
    Date: Tue, 23 Apr 2013 17:58:42 +0200

    "Padre" kl4bvr$s3p$...@m...internetia.pl

    > http://www.mytab.eu/tablet-mytab-10-dualcore/

    IMO cena (niskością swą) nie poraża.
    Czy ten tablet nie ma w ogóle BT?
    IMO BT (na dodatek 3, nie 2) przydaje się.

    Ja bym raczej kupił coś, co ma i GPS, i BT3, i 3/4G.
    Szybkość procesora IMO nie zostanie wykorzystana,
    a dziecko mogłoby uczyć się posługiwania mapami,
    co może być atrakcyjniejsze od fascynacji bajkami.
    Mapa to jakby bajka, ale IMO ciekawsza? Prawdziwa
    bajka niesie przekaz, który dla dziecka zazwyczaj
    jest zbyt trudny do rozumnego odebrania, zaś bajka
    bez przekazu zazwyczaj jest nudniejsza niż mijana
    właśnie okolica.

    Do oglądania bajek wystarczy znacznie mniejsza moc obliczeniowa.

    Ale nic mi do tego, co kto komu kupuje za swoje pieniądze.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'