  • 11. Data: 2013-04-20 10:46:36
    Temat: Re: [OT] Przenośny źródło bajek z Pendriva/WiFi
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Padre naskrobał(a):

    > Ten z Biedronki ma dual core RockChip 3066 1,6 GHz (Cortex A9) więc
    > jeden z najszybszych w tabletach poniżej 1000zł, 8000mAh akumulator -
    > mało który ma tak duży, szklany ekran, aluminiową obudowę, HDMI i
    > obsługuje 50p w fullHD, jedyny minus to ekran TN.

    A jak się sprawuje przy obsłudze np. netu z przeglądaniem wielu zakładek na
    raz, można sobie dowolnie instalowac oprogramowanie?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz, spacerując zimą nad brzegiem jeziora, ujrzał na nim ludzi.

  • 12. Data: 2013-04-20 18:51:52
    Od: Padre <P...@n...net>

    > A jak się sprawuje przy obsłudze np. netu z przeglądaniem wielu zakładek na
    > raz, można sobie dowolnie instalowac oprogramowanie?

    Więcej jak dziesięć zakładek chyba nie otwierałem, do tych 10 chodzi bez
    problemów, sklep google dostępny, gry które dają się zainstalować
    (współpracują sprzętowo) chodzą płynnie, gratis pięć ebooków (Kroniki
    Jakuba Wędrowycza, Kroniki Klary Shultz, Perska Narzeczona, Polskie
    Piekiełko, Przygody marka Piegusa), program e-kiosk a w nim gratis kilka
    numerów miesięczników (Murator, Podróże, Budujemy Dom, Czas na Wnętrze,
    Digital Camera Polska, M jak Mama, Sukces, T3) i miesiąc prenumerat:
    Rzeczpospolitej, Uważam Rze, Przekroju , gratis całkiem niezły program
    telewizyjny na chyba wszystkie kanały polskie i polskojęzyczne z
    fotosami i opisami firmowany przez Biedronkę, gratis program typu
    książka kucharska systematycznie uzupełniany też made in Biedronka.
    Akumulator na 4,5godziny grania w wymagającą gre 3D albo aż do ~12
    godzin czytania ebooków na przyciemnionym ekranie. Na dziś chyba
    najsilniejszy sprzęt za 499zł. Od miesiąca jeden raz musiałem zresetować
    sprzętowo przy eksperymentach z programami spoza google play. Przy
    normalnym oglądaniu pdf ok. 200MB renderowanie stron na bieżąco, przy
    szybkim przewijaniu czy powiększaniu pełen render zazwyczaj poniżej sekundy.

  • 13. Data: 2013-04-20 18:59:01
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Jeszcze jedna zaleta kupowania w biedronce - nie ma żadnych problemów
    > przy reklamacjach i na wszystko jest 2 lata. Trzeba tylko mieć cały
    > komplet z pudełkiem i fakturę/paragon.

    W zasadzie należy liczyć, że po 23 miesiącach trafi go szlag, przy
    postępie w tej dziedzinie za dwa lata na wymianę będzie wiele lepszy:)
    Kupiłem zewnętrzny dysk usb Hitachi 3,5" 2TB 5400/16MB czarny
    plastikowy, teraz po blisko dwóch latach na wymianę dostałem 2TB
    usb/firewire400/800/e-sata 7200/64MB w pięknej pasywnej obudowie
    aluminiowej z designem do iMaca :)

  • 14. Data: 2013-04-20 19:00:01
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2013-04-20 18:59, Padre pisze:

> [...]
    > plastikowy, teraz po blisko dwóch latach na wymianę dostałem 2TB
    > usb/firewire400/800/e-sata 7200/64MB w pięknej pasywnej obudowie
    Warto dodać że ta miła niespodzianka pochodziła od redcoona

  • 15. Data: 2013-04-20 19:52:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-04-20 19:00, Użytkownik Padre napisał:

> [...]

    Zastój w branży. Kiedyś nie do pomyślenia aby po dwu latach
    wciskali dysk o tej samej pojemności.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-04-20 23:36:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Padre" kkuhju$4ig$...@m...internetia.pl

    > problemów, sklep google dostępny, gry które dają się zainstalować

    Czy są urządzenia oparte o Androida, które nie mają dostępu do tego sklepu?

    I czy ten tablet ma modem 3G?
    IMO w obecnych czasach (Aero2) warto
    szukać tabletów z dualsimem, nie z dualcorem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2013-04-21 00:38:45
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    >
    > I czy ten tablet ma modem 3G?
    > IMO w obecnych czasach (Aero2) warto
    > szukać tabletów z dualsimem, nie z dualcorem.

    Oczywiście, że nie ma, to jest tablet 10" za 499zł, wole mieć internet z
    telefonu w kieszeni albo modem 3G na kabelku niż kulejący tablet z 3G z
    akumulatorem na 2 godziny

  • 18. Data: 2013-04-21 15:51:28
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in message
    > "Padre" kkuhju$4ig$...@m...internetia.pl
    > Czy są urządzenia oparte o Androida, które nie mają dostępu do tego sklepu?

    sa, zwlaszcza w przypadku starszych wersji systemu (2.3 i nizej) jest tego
    sporo (chinczyki, czesc archosow itd. itp.)

  • 19. Data: 2013-04-21 16:02:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m4rkiz" kl0qni$3q7$...@d...me

    > sa, zwlaszcza w przypadku starszych wersji systemu (2.3 i nizej) jest tego
    > sporo (chinczyki, czesc archosow itd. itp.)

    Nie mają dostępu do sklepu, nie czy nie mają dostępu do niektórych
    aplikacji z tego sklepu? Bo jeśli tablet nie ma odbiornika GPS, to
    raczej programy używające tego odbiornika nie będą funkcjonowały
    poprawnie. ;)

    I czy są w Polsce dostępne tablety produkowane poza Chinami?
    Nawet jeśli są -- jest ich niewiele, a z całą pewnością można
    powiedzieć/założyć, nieistnienie żadnego tabletu, który by od
    początku do końca był produkowany poza Chinami.

    Obecnie i Samsung (Korea), i HTC (Tajwan, czyli Chiny, ale
    niekontynentalne -- ci sami ludzie, ale inna polityka) i Sony
    (Japonia) i inni (na przykład Europejczycy) produkują właśnie
    w Chinach -- Chińczyków jest bardzo dużo i raczej nie można
    obyć się bez nich.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2013-04-21 16:12:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Padre" kkv5ub$61u$...@m...internetia.pl

    > Oczywiście, że nie ma, to jest tablet 10" za 499zł, wole mieć internet z telefonu w
    kieszeni albo modem 3G na kabelku niż kulejący
    > tablet z 3G z akumulatorem na 2 godziny

    Ale ten telefon nie wytrzyma dłużej niż 2 godziny.
    A modem na kabelku to paranoja. No i co wówczas,
    gdy telefon nie ma dualsima? Wówczas odpada
    Aero2 -- i niemal na pewno odpada 3G od operatora
    komórkowego, bo koszt tego 3G przekroczy wielokrotnie
    koszt tabletu -- nie zakładam u oszczędnych ludzi
    schizofrenii typu tablet tani, ale dostęp po 3G drogi...

    [gdy bogaty jest chory na schizofrenię -- dużo traci;
    gdy biedny zachoruje na schizofrenię -- umrze z głodu;
    zatem nie ma biednych ludzi chorych na schizofrenię...]

    Mój telefon w pełnym obciążeniu można rozładować w pół godziny.
    Jako zwykła (bez GPS, bez WiFi, bez 3G, bez ciągłego oglądana
    filmów) komórka -- być może pociągnąłby kilka tygodni bez ładowania.

    Ogólnie smartfon jako HotSpot (naraz i WiFi, i 3G) nie ma sensu,
    gdy ów smartfon zasilany jest tylko ze swojego akumulatora.
    Łączenie drutami (USB) jest co najmniej uciążliwe.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'