  • 1. Data: 2013-04-16 23:25:43
    Temat: Tani i cichy komp
    Od: 3d <d...@...niebie>

    Witam,

    proszę o doradzenie, chcę złożyć kompa z takimi cechami:
    - tani
    - cichy
    - powtórzę się: cichy, czyli ostatecznie w stresie może coś wirowac
    cicho
    - energooszczedny
    - pod dlna - spdif, 1920x1200 to za mało, najlepiej z 3d, ale też
    remote desktop
    - esata
    - intel
    - może być duży fizycznie
    - pilot
    - 2x gb lan, mogę dokupić kartę

    Nastawiam się na celerona 3gen, duży radiator. Te modele z niskim
    doborem
    mocy nie powinny potrzebować wiatraka. Dysku niet, zasilacz z zapasem.

    A teraz wątpliwości: czy potrzebuję nvidie w wersji silent, czy grafa
    w procesorze?

    Które płyty mają programową kontrolę wiatrakow, jak to sprawdzić? Bo
    skryptem
    co już przećwiczyłem mogę lepiej wyregulować wiatraki niż dowolny
    bios z jakim
    miałem styczność. Czyli mogą jeżeli muszą chodzić powoli, gdy
    naprawdę się
    robi gorąco.

    W jakiej kwocie się zmieszcze? Czy taki składak ma sens? Mimo wszystko
    nie chcę mieć tych mini z atomem, nawet w wersji silent, że względu
    na cpu.

    Czy pilot musi być wbudowany w płytę, czy da się coś dołożyć?

    Z góry dzięki za dowolne rady

    --
    3d

  • 2. Data: 2013-04-17 01:26:20
    Temat: Re: Tani i cichy komp
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    osobiscie wzialbym raczej cos na APU od amd. niby tdp 65, ale po
    dodaniu dobrego radiatora + 12 cm wiatraczka chodzacego na minimum nie
    bedzie toto slyszalne.
    Oczywiscie mozna poczekac az wyjda Kaveri :)
    Do tego zasilacz pasywnie chlodzony i mozna jechac :)

    zreszta:
    http://www.tomshardware.com/reviews/silent-pc-gaming
    -performance,3435.html

  • 3. Data: 2013-04-18 08:16:11
    Od: 3d <d...@...niebie>

    W ciemnym zaułku dnia Tue, 16 Apr 2013 16:26:20 -0700 (PDT), Szymon
    von Ulezalka <s...@g...com> wymamrotal:
    > osobiscie wzialbym raczej cos na APU od amd. niby tdp 65, ale po
    > dodaniu dobrego radiatora + 12 cm wiatraczka chodzacego na minimum
    nie
    > bedzie toto slyszalne.

    Mam cichy 160mm i jest zbyt głośny na 250rpm...

    > Do tego zasilacz pasywnie chlodzony i mozna jechac :)

    Sprawdze, co wyjdzie taniej: chodzący na 30% czy pasywnie
    chlodzony... Nie chce też ryzykować "zmien zasilacz" potem )

    http://www.tomshardware.com/reviews/silent-pc-gaming
    -performance,3435.h
    tml

    Niezle. Jeden olbrzymi radiator juz posiadam, ale mogłem się postarać
    o taką
    krepawa obudowę

    ps. sorry za czcionki

    --