  • 31. Data: 2009-12-18 13:32:46
    Temat: Re: [OT] Przebicia prądu w ścianie BĘDĘ ROZKUWAŁ
    Od: "Karol" <b...@p...pl>

    Cześć wszystkim.
    Nastraszyliście mnie na poważnie i jako, że w styczniu będę robił remont
    tych rejonów postanowiłem sprawę doprowadzić do końca i będą rozkuwał
    ścianę.

    Macie jakiś patent od czego zacząć, żeby nie rozwalić profilaktycznie całej
    ściany?

  • 32. Data: 2009-12-18 15:51:37
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Karol" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ścianę.
    >
    > Macie jakiś patent od czego zacząć, żeby nie rozwalić profilaktycznie

    Jeśli możesz zdemontować oprawy tych halogenów to pewnie da się
    zajżeć za tą gipsówkę czy przewody są połączone w jakiejś puszcze czy
    radosna twórczość "drutociąga" nie zakończyła się połączeniem przewodów
    na "raupe". Być może jest słabo zaizolowane połączenie, wilgoć i wali sobie
    do gipsówki . Może któraś z opraw ma jakiś upływ na ściankę.
    Wymontuj oprawy, mogą luźno zwisać z otworów w ściance i sprawdź czy
    sytuacja nadal występuje.

    Pzdr

  • 33. Data: 2009-12-18 15:57:22
    Temat: Re: [OT] Przebicia prądu w ścianie
    Od: "kk" <...@...pl>

    Proponuję tez sprawdzić (neonówką) ewentualne gwoździe i haczyki w ścianie.

  • 34. Data: 2009-12-18 18:05:13
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

> [...]
    > Nastraszyliście mnie na poważnie i jako, że w styczniu będę robił remont
    > tych rejonów postanowiłem sprawę doprowadzić do końca i będą rozkuwał

    A zacząłeś tak jak radziliśmy? kupiłeś próbnik?
    Najpierw na spokojnie obmierz wszystko, sprawdź i przemyśl.

    Żeby nie było tak jak kiedyś miał pewien pan: zgłosił mi telewizor do
    naprawy, przychodzę po kilku dniach i okazuje się że nie była włożona
    wtyczka do kontaktu.

    --
    Desoft

  • 35. Data: 2009-12-18 18:29:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Karol napisał:

    > Nastraszyliście mnie na poważnie i jako, że w styczniu będę robił
    > remont tych rejonów postanowiłem sprawę doprowadzić do końca i będą
    > rozkuwał ścianę.

    Bardzo słuszna decyzja. Tylko trzeba się za to zabrać fachowo.

    > Macie jakiś patent od czego zacząć, żeby nie rozwalić profilaktycznie
    > całej ściany?

    Zacząć trzeba od działań diagnostycznych. A później jakoś pójdzie.
    Tutaj jest film instuktażowy:

    http://www.youtube.com/watch?v=6jL4XqQQ1es

    --
    Jarek