  • Data: 2010-01-24 20:36:16
    Temat: Re: (OT) Portfolio modelki
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-01-24 20:02, Jacek_P pisze:
    > osiek napisal:
    >> to:
    >> http://www.groszki.pl/groszki/1,95942,7313493,Chce_b
    yc_modelka__Jak_zrobic_sobie_zdjecia_.html

    > Jezuu! Ta dziewczyna w artykule, na tych zdjeciach w kostiumie kapielowym,
    > wyglada wypisz-wymaluj jak wiezniowe wypuszczeni z obozu koncentracyjnego.
    > Anoreksja to jednak straszna choroba psychiczna...

    I gdzie twoja tolerancja. Chce zaznaczyć że są ludzie którzy genetycznie
    są bardzo szczupli i mają ogromnego farta, szczególnie kobiety.
    Komentowanie wyglądu po pozorach jest nie na miejscu. Faktem jest że
    anoreksja jest ogromnym problemem, ale między ilością ofiar anoreksji a
    otyłości jest ogromna przepaść. To drugie jest problemem na skalę
    globalną dotyczącą każdego z nas. Ostatni kontakt z osobą chorą na
    anoreksje miałem w 2001 roku, osób cierpiących na otyłość w różnym
    stopniu w rodzinie mam sporo, na ulicach sami widzicie jak jest.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.